havbakken Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Jeg har prøvd flere kabler og utganger, så problemet ligger ikke der. Skjermkortdrivere er oppdaterte. Noen gode råd? Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Jeg annbefaler deg å lese denne lille faq'en(spesielt punkt 3). Ellers kan det hente du finner noe interesangt i svarene til mit lille spørsmål Lenke til kommentar
havbakken Skrevet 17. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2003 takk for den, men løsningene passer på et vis dårlig. Signalene kom nemlig i farger tidligere -samme pc samme kort samme tv. Tror imidlertid jeg har skiftet windowsversjon (til xp) i mellomtiden. Lenke til kommentar
turbojomar Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Hoeres ut som du har tv ut innstilt paa NTSC (am. tv standard) Proev aa skr paa PAL. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Høres heller ut som tven din ikke støtter ntsc signaler.. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Bruk en s-video til scart kabel og kjør denne inn i rgb ingangen på baksiden av apparatet.. om du verken har rgb eller scart tror jeg du har et problem! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå