Hveding Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Hei! På MTV så hadde de en konkuranse om og vinne en t-skjorte. Denne t-skjorten var helt spesiell, før man kunne se veggen og alt som var bak personen! Har sett at det MULIGENS skal finnes slike t-skjorter eller genser. Noen som vet ? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Høres ut som en Jamba reklame, og at du har gått fem på Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Jeg så det på en nettside som også solgte trådløse nettverkskabler av god kvalitet. Bare synd at jeg har glemt adressen. Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2010 hehe ^^ om det bare er bullshit vet jeg ikke, men er jo låv og tro på Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 De selger det på de fleste klesbutikker, men de har de bak disken eller på lager siden de ble så fort stjålet da det var en ny trend elns. Bare spør så får du nok kjøpt en. 2 Lenke til kommentar
Strange_quark Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Dette fungerer nok bare på TV. I værmeldinger o.l. bruker man en vegg i en kraftig farge. Som regel grønn eller blå. (Blue screen). På TV-bildet vil alt som har denne fargen bli bytta ut med f.eks. værkartet. Værmelderen ser altså ikke kartet. Om en da har på seg en genser i samme farge som skjermen vil en bli "gjennomsiktig" på TV, siden teknologien ikke vil kunne skille mellom veggen og genseren. I RL vil nok ikke dette funke så bra. Da må man vel i så fall ha kamera bak på t-skjorten og en skjerm foran. Jeg så forresten eg gang at en av værdamene på TV2 dumma seg ut med dette engang og hadde detaljer i kjolen med samme farge som skjermen. Dette gjorde at det blei "hull" i henne der en kunne se kartet gjennom. Dette kan forresten prøves ut på VILVITE i Bergen. Tips: Ta på den en sjokkgrønn genser. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) Evt. er det en sånn han har sett: http://www.youtube.com/watch?v=JKPVQal851U Teknologien finnes, men du finner ingen slike på MTV nei, det er kun på konsept-stadie enda, og det er mye juksing Endret 2. juli 2010 av aklla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå