SkinnyT Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) Hei. Ønsker gjerne å få noen tilbakemeldinger på min vokal. Spiller gitar og synger første vers av Townes van Zandt - Rake. På forhånd, takk! Lyrics: I used to wake and run with the moon I lived like a rake and a young man I covered my lovers with flowers and wounds my laughter the devil would frighten The sun she would come and beat me back down but every cruel day had its nightfall I'd welcome the stars with wine and guitars full of fire and forgetful Stream: http://www.box.net/shared/smh7j6mvms vokaltest-take2.mp3 Endret 3. juli 2010 av SkinnyT Lenke til kommentar
cLusteR Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Har ikke peil på vokal i det hele tatt men syntes det var chill å høre på. Kansje litt mye reverb for min smak men hadde glatt hørt på ett av dine album Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 2. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2010 Takk! Hyggelig å høre! Lenke til kommentar
eveant Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Jeg synes du har en veldig behagelig stemme som var deilig å høre på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå