t0rg31r Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Hei! vil gjerne kjøpe en vannpipe Noen gode tips til en billig og grei nettside? har funnet en del, men de fleste sender ikke i oppkrav. som jeg er nødt til å ha, siden jeg ikke har noe kort. takk for det! Lenke til kommentar
HValder Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Shangri-la Har ikkje bestilt frå dei sjølv, men dei ser ut til å ha eit greit utvalg (til å vere i Noreg). Dei har forøvrig ein butikk i Oslo om det er eit alternativ. Sia du ikkje har kort regner eg med at du er ganske ung, vil da advare om at det er ein god del arbeid å tilberede og bruke ei vannpipe, hugs at du også må kjøpe kol. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Har du vurdert frostbong? Det er litt av en opplevelse! http://www.shangri-la.no/shop/index.php?main_page=product_info&products_id=298&zenid=bf8eb6217b3bc13841df13c651ab666b Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 men husk at hvis du kjøper i utlandet og det ligger tobakk i den blir den sent tilbake til avsender (snakker av erfaring ) Lenke til kommentar
mikkelreven Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Hei! vil gjerne kjøpe en vannpipe Noen gode tips til en billig og grei nettside? har funnet en del, men de fleste sender ikke i oppkrav. som jeg er nødt til å ha, siden jeg ikke har noe kort. takk for det! har bestilt noen ganger fra shady.no de sender i oppkrav Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå