Fuocco Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Hei, jeg har en Honda MTX 50. Jeg får startet mopeden. Når den går på tomgang får den ikke særlig med turtall, selv om jeg holder inn bånn gass. Når jeg Skal prøve å kjøre, så vil ikke motoren begynne å dra. Dette medfører at jeg må hjelpe motoren ved å lippe ut clutchen mens jeg dytter i litt fart, for at en i det hele tatt skal få kjørt. Etter jeg har fått mopeden til å kjøre, vil den ikke dra i det hele tatt. Da må jeg enten kjøre i nedoverbakke eller hjelpe til, selv om jeg kjører med full gass! Er det noen som har en løsning på problemet mitt?? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Har du byttet deler på den? Trimma e.l? Lenke til kommentar
Fuocco Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2010 Har du byttet deler på den? Trimma e.l? Det satt trim på den, men har byttet dette med orginaleler. Gasser og Sylinder Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Så du har altså byttet forgasser og sylinder, og byttet til originaldeler? Eller står den HELT original, med plombe og alt nå? Lenke til kommentar
Fuocco Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2010 Så du har altså byttet forgasser og sylinder, og byttet til originaldeler? Eller står den HELT original, med plombe og alt nå? Jepp Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Kan være noe med at den ikke får nok bensin, og motoren dermed ikke gir nok kraft. (evt. for mye bensin) for jeg vet at når jeg kjører med den choken tror jeg det var ute, så mister motoren min all effekt på moppen min. Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Sikker på at du har original dyse? Lenke til kommentar
Fuocco Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 Når vi byttet svanehalsen fungerte den. Går som ei kule! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå