snartenkt Skrevet 19. august 2010 Forfatter Del Skrevet 19. august 2010 Ulike kameraer har ulike bruksområder. Det er faktisk mulig å se på flere typer kameraer samtidig. For all del - poenget til undertegnede og flere andre er bare at to av punktene i listen din: Bra lysfølsomhet (bra kvalitet ved høyere ISO enn 100/200 - opp mot 400-800 eller mer?) OBS OBS OBS: I forhold til andre kompaktkameraer! Ganske lite (må gå i bukselommen) ..Er litt uforenelige. Det er vanskelig å se at de er uforenelige når kameraet faktisk eksisterer, og heter Canon Ixus 300 HS. Hvilken del av "i forhold til andre kompaktkameraer" var det vanskelig å forstå? Foreløpig virker Ixus 300 HS å være en tilnærmet perfekt match hvis man ser på listen min. Etter å ha testet det litt mer liker jeg det bare bedre og bedre. Men for all del, bare fortsett å ignorere hva jeg skriver. Det kommer vi sikkert langt med. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Det er en viss forskjell på snar, som i noe som tar kort tid, og kort som i noe som ikke rekker særlig langt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå