Lurkern Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Hei! Jeg har kjøpt meg en ny laptop som har windows 7. Min eldre laptop har windows xp. Jeg ønsker å overføre filer fra den eldre til den nye, men kan ingen ting om å sette opp et nettverk. Har trådløs router DLINK DIR 655 tror jeg den heter. Hvis man trenger en router for det da. Begge maskinene har trådløst nettverks kort. Noen som kan hjelpe meg? Fant ikke et svar i guidene over. Lenke til kommentar
igxx Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 hva med og bare kjøpe en minnepenn? hva med og bare kjøpe en ekstern harddisk? hvorfor ikke bare gjøre det lett for deg selv? dette er bare mitt tips:) finnes mangle flere alternativer:) Lenke til kommentar
Lurkern Skrevet 2. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2010 hva med og bare kjøpe en minnepenn? hva med og bare kjøpe en ekstern harddisk? hvorfor ikke bare gjøre det lett for deg selv? dette er bare mitt tips:) finnes mangle flere alternativer:) Fordi det er en langsom prosess å transportere med en minnepenn på 4 gig når du har 200 gig som skal over Ekstern harddisk koster penger som jeg for ta når man har ekstra. Men er greit å kunne vite hvordan jeg setter opp et nettverk både for nå og senere. Håper noen på dette forumet vet hvordan jeg kan få dette til. Lenke til kommentar
Youcef Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Sett strøm i routeren, koble til nettverket med begge maskinene og overfør ivei? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) Det enkleste er å laste ned connectify, legg det inn på Win7 PC og koble opp XP trådløst mot Connectify-aksesspunktet i PC. Edit: Youcef hadde selvsagt den enkleste løsningen, men min går dobbelt så raskt :-) Endret 2. juli 2010 av la7dfa.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå