raathass Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Hei. Har en IBM Thinkpad som plutselig nekter å spille av lyd på de interne høyttalerne. Fin lyd i headset men når jeg trekker ut kabelen er det tyst som i grava. Har vært gjennom alt av innstillinger, men uten resultat. Har fungert upåklagelig inntil i går. Avsluttet en Skype-samtale, nappet ut headsetet og merket stillheten da jeg skulle spille av et youtube-klipp. Feilen gjelder absolutt alle programmer og kilder så det må være noe OS eller HW-relatert. Noen som kan tipse om hvor jeg skal begynne å lete? Kjører XP SP3. /r Lenke til kommentar
avo Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Sitter vel en bryter i headsetutgangen som registrerer at du har plugget inn noe, og bryter lyd til høytalerne. Prøv å sette inn / ta ut headsett noen ganger. Lenke til kommentar
raathass Skrevet 2. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2010 Sitter vel en bryter i headsetutgangen som registrerer at du har plugget inn noe, og bryter lyd til høytalerne. Prøv å sette inn / ta ut headsett noen ganger. Forsøkte sikkert ti ganger å gjøre det, uten resultat, men ble litt ivrig og etter ca 50 nye forsøk ble det plutselig lyd. Snart på tide med ny laptop nå... ;-) Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Hvilken modell er det? (står stort sett nederst på skjermen, eller ovenfor tastaturet. Lenke til kommentar
raathass Skrevet 13. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2010 En t43, men som nevnt i forrige post ordnet det seg etter litt jack-onani :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå