Gå til innhold

1421, oppdaget kinesere USA dette året?


Anbefalte innlegg

Så en dokumentar på TV her for leden, da var det om historiske skip, og dermed kom de borti noen fantastiske skip fra kineserne, som visstnok skal ha ført kinesiske tropper til Amerika, og noen av skipene skal ha bosatt seg i Amerika. Men det virket for meg som de bare spekulerte og fullstendig manglet noen sikre kilder på dette. Noen som vet noe om dette faktisk skjedde? Eller er det bare spekulasjoner utfra at Kina produserte båter som kunne ta ferden?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Zheng He leia mange ekspedisjonar langs kysten ved Aust-Afrika, det indiske hav og rundt dei indonesiske øyene. Han tok kontakt med mange lokale og brakte gåver frå heile dette område attende til Keisaren i Kina. Det enda med at ekspedisjonane vart avslutta fordi Kina meinte dei ikkje hadde noko å lære av barbarane i resten av verda. At junkarane til kinesarane var sjødyktige er det inga tvil om, og det er sannsynleg at dei hadde høvet til å oppdage og kolonisere Amerika lenge før europearane.

Lenke til kommentar

Misforstå meg riktig; eg meiner det er sannsynleg at dei kunne, ikkje at dei gjorde det. Kina har alltid - til dels med rette - synt ei overlegen haldning ovanfor resten av verda og synte lita interesse for å utforske meir enn dei gjorde. Dei sende ut store ekspedisjonar for å utforske verda, vart ikkje imponert og gav seg med det prosjektet.

Lenke til kommentar

Misforstå meg riktig; eg meiner det er sannsynleg at dei kunne, ikkje at dei gjorde det. Kina har alltid - til dels med rette - synt ei overlegen haldning ovanfor resten av verda og synte lita interesse for å utforske meir enn dei gjorde. Dei sende ut store ekspedisjonar for å utforske verda, vart ikkje imponert og gav seg med det prosjektet.

 

+1

 

Kineserne brukte skatteflåten under ledelse av Zheng He til å sikre seg innflytelse over områdene de drev handel med. Andre områder var for de uinteressante. Jeg synes også det skal nevnes at skatteflåten sannsynligvis var europas kombinerte marine overlegen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...