Gå til innhold

Kamptråd - Nederland vs Brasil (Kvartfinale)

Latias

VM  

35 stemmer

1. 1. Hvem vinner?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En skam? Det var da svært.

Jeg synes det har vært gjennomgående dårlig dømming der selv en svaksynt kar som meg klarer å se på video og replay at mellom halvparten og tre fjerdedeler av det som dømmes ikke er korrekt, og kanskje ennå verre at det ikke dømmes der mye skulle vært.

Videodømming er fremtiden og da skal nok disse lagene som bedriver destruktivt spill, vold, og filming få føle det når de møter et teknisk og talentfult lag som Brasil.

Lenke til kommentar

JAJAJAJAJAJAJAJAJ FY FAEN SÅ DEILIG! Å HERREGUD!

Jeg skjønner at folk holder med enkelte lag... men hvorfor er det så deilig at nok et voldelig jukselag får uttelling for den usportslige dritten sin?

Neinei, du bommer her. Brasil gikk ikke videre :o

Okay, bad av meg, men jeg ser hva du sier.

Endret av Veritas_
Lenke til kommentar
Nederland hadde den berømte flaksen og en dommer som dømte for dem hele veien.

Dårlig 2 omgang av Brasil, som uansett må føle seg rimelig snytt av et kjedelig og svakt Nederland.

Brasils Akilleshæl har vel alltid vært deres moral. Får de en dommer som ikke liker dem, eller har de uflaks, eller i dette tilfellet: ofre for vold, juks og filming - så har de en tendens til å gi opp, og begynne å gi igjen med samme mynt, men da uten at dommeren er på deres side.

Lenke til kommentar

[quote name='Ueland' date=' 2. juli 2010 - 16:58' timestamp='1278086321'

Håper på Tyskland - Nederland i finale da. Og at Tyskland vinner selvsagt.

Og at Nederland vinner, selvsagt.

Jess, dette var moro :D

Skjer med quoten min a? o.O

Endret av Ayb
Lenke til kommentar

Fortjent seier til Nederland. Deilig å se de brasilianske sutreungene gå ut. Det er lite samba igjen i det laget, dessverre.

Lite samba? De hadde en fantastisk førsteomgang.

Nå hater jeg også sutring, men i dette VM'et synes jeg det har vært dømt altfor lite for usportsligheter og juks.

Hadde jeg vært Brasil hadde jeg trekt meg ifra fremtidige VM om det ikke blir innført videodømming. Det er jo ingen vits i å ha de beste spillerne når de er de verste voldsapene og filmskuespillerne som stadig klarer å klore seg frem.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Fortjent seier til Nederland. Deilig å se de brasilianske sutreungene gå ut. Det er lite samba igjen i det laget, dessverre.

Hadde jeg vært Brasil hadde jeg trekt meg ifra fremtidige VM om det ikke blir innført videodømming.

Litt dumt at neste vm er i Brasil da.

Brasil er forøvrig langt fra best i klassen de heller.

Lenke til kommentar
Nederland hadde den berømte flaksen og en dommer som dømte for dem hele veien.

Dårlig 2 omgang av Brasil, som uansett må føle seg rimelig snytt av et kjedelig og svakt Nederland.

Brasils Akilleshæl har vel alltid vært deres moral. Får de en dommer som ikke liker dem, eller har de uflaks, eller i dette tilfellet: ofre for vold, juks og filming - så har de en tendens til å gi opp, og begynne å gi igjen med samme mynt, men da uten at dommeren er på deres side.

Brasil er ikke så uskyldig som du påstår, Bommel skulle vært utvist. Du snakker om vold (Melos stempling av Robben, Alves sin nedsparking av Bommel, Kakas albue osv.), slik jeg ser det er ikke Brasil så snille som du fremstiller dem. Du nevner juks, hadde tatt seg ut om noen hadde handset to ganger for å så score, for å så blånekte for det. DET hadde tatt seg ut. Vær så snill ta av deg Brasil-brillene.

Endret av Erratum
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...