Gå til innhold

Kamptråd - Nederland vs Brasil (Kvartfinale)

Latias

VM  

35 stemmer

1. 1. Hvem vinner?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er tragisk kjedelig å se på med Nederland-øyne. Svakt offensivt, og forsvaret på 1-0 har tatt siesta.

Faen ta at Robben ikke kan være litt mer uforutsigbar på slutten og gå til høyre. Kun en mann mellom han og målet.

DETTE MÅ BI BEDRE!

Lenke til kommentar

Dette er tragisk kjedelig å se på med Nederland-øyne. Svakt offensivt, og forsvaret på 1-0 har tatt siesta.

Faen ta at Robben ikke kan være litt mer uforutsigbar på slutten og gå til høyre. Kun en mann mellom han og målet.

DETTE MÅ BI BEDRE!

Helt enig!

Få inn Elia, trenger 2 spillere som kan legge strekk på forsvaret til Brasil.

Nå skal det også sies at Nederland vanligvis spiller best i andre omgang ;)

Har fortsatt troen!

Lenke til kommentar

Prøvde de United corneren? United fikk den bedre til... Selv om dommeren var en idiot.

Heldigvis så scorte vi på corneren etterpå. Justice..

Nederland er kjipe, skjønner virkelig ikke hvorfor så mange trykker dette laget til sitt bryst. Ingen historisk sterk fotballnasjon (Aldri vunnet VM, selv om de var nære i både 74 og 78). Håper på en bedre andreomgang. Oppgjørene mellom disse to lagene har et historisk sus over seg. Kvartfinalen i 94 er blant tidenes beste oppgjør i min levetid.

Skjønner forøvrig ikke all Dunga-kritikken. Brasil sitt lag er langt under mange andre Brasil-lag (VM-gullvinnerne og 82/86-årgangen), men etter fiaskoen i 06 så vet Dunga hva som kreves for å vinne VM. Man kan ikke spille all offence, og det er det ingen bedre som vet enn Dunga, som er, hands down, tidenes beste defensive midtbanespiller.

Lenke til kommentar

Helt sykt at en spiller med de kvalitetene til Robben skal gå innover der er helt idiotisk. Han ender opp med tre man på seg fordi han ikke har et høyrebein.

Lenke til kommentar

Nederland har vært sykt skuffende hele mesterskapet gjennom, overhypet til 1000. Nesten bare Sneijder, Elia og Stekelenburg som har levert. Alle kampene deres til nå har vært kjedelige, og spillerne har aldri kommet ordentlig i gang.

Vurderte sterkt å sette inn 3 Brasil for mine 3 nederlendere på VM-manager, men tenkte at hvis jeg gjør det og Nederland vinner ville jeg dritt meg ut stort. Argentina seier over Tyskland kan redde meg da, om Uruguay og Spania gjør jobben.

Brasil imponerer meg mer og mer. Nå som de har fått med Robinho i spillet sitt begynner de faktisk å vise samba-takter. Likevel liker jeg ikke sure, kyniske Dunga og håper han ryker, men da kanskje ikke før en eventuell finale mot Argentina, det ville vært episk.

Lenke til kommentar

:new_woot:

Det er muligheter i begge lag, men Holland virker noe tunge til beins. Man finner ikke samme entusiasme i hollenderene som det brasilianerene viser. Det er som om hollan var innstilte på muligheten tap fra kampstart, og det vises. Leit for både dem og kampen. Håper på en utlikning tidlig i andre for å tenne matchen skikkelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...