Supreme P. Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Hei, Idag har jeg vært hos en venn, og fikset litt på innstillingene på en Inteno x5668. Han hadde portforwarda, men ingen flere enn 1 kunne joine når han f.eks hostet på Warcraft 3. Så jeg så endra litt i NAT (Virtual server og en ting til), så skrudde jeg av DMZ, siden det ikke er så smart å ha på... Men da klikka ruteren, skrudde av og på, etter det har ingen av pcene fått IP adresse. Prøvde å resette den, men forsatt det samme.. Hjelp? Hadde vært fint om du kunne lagt til maren-sius (at) live.no på msn, så jeg får litt fortere respons. Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2010 Jeg har en teori om at DHCP er skrudd av på deb ***** modemet. Er det en mulighet for å koble til ruteren og skru den på. Går ikke ann å koble seg til den med ipen jeg brukte før (10.0.0.1) Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 2. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2010 Problemet var at modemet brukte 2timer på å starte DHCP..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå