Jakke Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Noen som vet om noen selskaper i Norge kan fikse brickede HTC Magicer/android-telefoner? Den er helt bricked, starter ikke i det hele tatt, får en svakt blinkende rød LED iblant når jeg prøver å starte den, det er det eneste :S Og, en god erstatter om ingen kan fikse det. Skal være Android, skal være fulltastatur, skal være stor skjerm. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 har du prøvd å google htc unbrick? og prøvd noen av tinga som kommer opp? jeg husker jeg lekte meg med psp mye. og der måtte man lage seg et pandora battery og et minnekort med riktige filer på for å unbricke. så var det bare å fortsette å leke =) Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2010 Jeg må ha hardware for å fikse det, som koster way to much. Men noen selskaper i Norge må jo kunne fikse slikt da? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 jeg vet ikke om noen verksteder. men det er vell bare å ta ringerunden på de verkstedene som fikser htc? Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2010 Det er jævlig dyrt å gjøre det hos offisielle verksteder.. Så må ha noen som f.eks låser opp telefoner og liknende, de kan sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå