assssder Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 HYBEL TV. her er vell stikkordet prisgunstig, og billig. HYBEL Tver stiller ikke krav til disign, serlig lysstyrke (de fleste hybler er faktisk ganske mørke). men stiller først og fremst krav til pris. prisklassen for en typisk hybel TV ligger på mellom 3000-6000kr altså, BILLIG. Anbefalinger og alternativer! takk på forhånd. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Vel, kjøpte Samsung LE37B530 for ca en måned siden, er superfornøyd med den! Sylskarpt bilde, også er den passe størrelse Lenke til kommentar
assssder Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2010 ingen duming d nei! en definnitiv HYBEL TV. men tror at d fortsatt er mulig å finne en kandidat som er enda mer HYBEL. Lenke til kommentar
assssder Skrevet 2. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2010 hybel er stikkordet for billig vet du. Mest mulig for hver bittelille krone. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) Du kan jo stikke inn på Prisguide å sortere fra billigst-dyrest. Og deretter se på bruker-erfaringer. Det er en ganske safe måte å skaffe seg det man vil ha på. Dessuten får du opp den billigste butikken også. Endret 2. juli 2010 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Cruzative Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Elkjøp og Lefdal har vel de billigste TV'ene. Finn tven du vil ha, sjekk om din nærmeste butikk har den, og bruk Collect@Store. (Vet ikke om Lefdal sin versjon har det same namnet, men hos Elkjøp heter det iallefall Collect@Store) Er størrelse viktig? Oppløsning? Hva skal du koble til, f.eks. Playstation 2, Playstation 3, Xbox ...? LG 32" (720p) 2999,- LG 32" (1080p) 3929,- Eller litt større som: LG 42" Full-HD eller Philips 42" Full-HD Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Elkjøp og Lefdal har vel de billigste TV'ene. Finn tven du vil ha, sjekk om din nærmeste butikk har den, og bruk Collect@Store. (Vet ikke om Lefdal sin versjon har det same namnet, men hos Elkjøp heter det iallefall Collect@Store) Er størrelse viktig? Oppløsning? Hva skal du koble til, f.eks. Playstation 2, Playstation 3, Xbox ...? LG 32" (720p) 2999,- LG 32" (1080p) 3929,- Eller litt større som: LG 42" Full-HD eller Philips 42" Full-HD Den LG 42 tommeren er bestillt på komplett for en 1000 lapp mindre denne uken og gleder meg til å teste den Lenke til kommentar
Cruzative Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Elkjøp og Lefdal har vel de billigste TV'ene. Finn tven du vil ha, sjekk om din nærmeste butikk har den, og bruk Collect@Store. (Vet ikke om Lefdal sin versjon har det same namnet, men hos Elkjøp heter det iallefall Collect@Store) Er størrelse viktig? Oppløsning? Hva skal du koble til, f.eks. Playstation 2, Playstation 3, Xbox ...? LG 32" (720p) 2999,- LG 32" (1080p) 3929,- Eller litt større som: LG 42" Full-HD eller Philips 42" Full-HD Den LG 42 tommeren er bestillt på komplett for en 1000 lapp mindre denne uken og gleder meg til å teste den Flott det. Synes egentlig at LG sine tver har mye bedre bilde enn andre. Jeg gadd ikke å se gjennom andre sider, så jeg tok bare fra elkjøp jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå