Gjest asdfghgeghgrjtfgn Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Du har ikke noe spesieltforhold til gutten, men har kjent han noen mnd/år, og synes han er kjekk. Dere er sammen på felles vors/fester, og med felles venner. Han inviterer deg på kino, mens dere ser på filmen, tar han deg i hånda, og dere holder hender gjennom filmen. Hvordan følelser forlater du lokalet med? Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Jenter liker å holde hender. Det e så kozeli det se. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Spørs jo om det er en venn eller en eventuelt kjæreste jeg ser deg som. Men å holde hender er koselig. Lenke til kommentar
Karoline.B.E Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Å holde hender er koselig. Bare gjør du det tidlig i forholdet du. Lenke til kommentar
LilleLol Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Du har ikke noe spesieltforhold til gutten, men har kjent han noen mnd/år, og synes han er kjekk. Dere er sammen på felles vors/fester, og med felles venner. Han inviterer deg på kino, mens dere ser på filmen, tar han deg i hånda, og dere holder hender gjennom filmen. Hvordan følelser forlater du lokalet med? Hvis jeg er det minste interessert er det superhyggelig! Men hvis jeg ikke er det minste interessert og får følelsen av at gutten er veldig interessert så ville jeg syntes det kanskje ble litt vansklig. Ikke å holde hender, altså. Det er jo koselig nesten uasnett. Men jeg ville følt at jeg kanskje sendte feil signaler hvis det uasnettt aldri kom til å bli noe. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Jenter, jeg sa jo alt dette i første post! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Jenter, jeg sa jo alt dette i første post! Men det var ikke et særlig utfyllende svar, og du skal ikke se bort fra at det er noen som er uenig med deg. Lenke til kommentar
Bakura Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Er det ingen andre som kan beskrive følelsene sine på et dypere nivå enn "koselig"? C'mon we want details! Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Noen synes å holde hender er direkte ekkelt og barnslig, andre synes det er KOSELIG. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Noen synes å holde hender er direkte ekkelt og barnslig, andre synes det er KOSELIG. Sånn er det med alt, man må bare prøve å finne ut sånn ca hva flesteparten synes så man vet hva man bør gjøre . Lenke til kommentar
Gjest mazkin Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Hvis jeg er det minste interessert er det superhyggelig! Men hvis jeg ikke er det minste interessert og får følelsen av at gutten er veldig interessert så ville jeg syntes det kanskje ble litt vansklig. Ikke å holde hender, altså. Det er jo koselig nesten uasnett. Men jeg ville følt at jeg kanskje sendte feil signaler hvis det uasnettt aldri kom til å bli noe. hvis du ikke er det minste interessert så takker du heller nei til kinoinvitasjonen... Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Det er alltid koselig å holde hender med kjæresten. Lenke til kommentar
Bakura Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Det ser ut som dere jenter har problemer med å utdype dere... Hva om jeg sa at filmen dere så var Twilight? Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Hva har filmen med det å gjøre? Lenke til kommentar
Bakura Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Om du ikke tok den så er den ikke verd å forklare. Tilbake til poenget av tråden, er det noe annen måtte dere kan beskrive følelsen på uten å bruke ordet "koselig"? Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Vel, flott, fantastisk, hyggelig, fint, deilig, berusende? Poenget med med det jeg skrev, er at jeg ihvertfall, som jente, vil holde hender med den jeg er forelska i (i skrivende stund min kjæreste) uavhengig av hva slags film vi ser på. Man gjør det fordi man har lyst, og jeg driter i hva slags film det er, fordi det gir en berusende følelse, det gir en følelse av samhold og tilhørighet, det føles trygt og godt, det gir en kilende følelse i magen og det gjør meg rett og slett glad. Det gjør at jeg føler meg elsket og det er deilig å få den oppmerksomheten jeg føler det gir meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå