- MaRe - Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Hmm.. Er det flere her som har litt "dårlig" lys i dioden i "joysticken"? Min lyser eller blinker bare rødt i 1/4 av dioden,bare øverst :x Er ikke noe krise men det bugger meg litt,lurer på om det er flere som har dette? Lenke til kommentar
- MaRe - Skrevet 17. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2003 Også en ting til,får man ikke overført en midi fil til T610 og bruke denne som meldingslyd.. De orginale er så über harry Lenke til kommentar
jolly_ Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Det lyser på samme måte i min diode også.. Bryr meg ikke. Skal jo bare vise at det er dårlig batteri. Du kan overføre midi filer med kabel, BT eller Ir.. Bruk programmet sendfile fra www.christersson.org hvis du bruker kabel. Feks. DCU-11. Synes personlig at ringelyden "old phone" er stilig.. :smile: Lenke til kommentar
- MaRe - Skrevet 17. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2003 Hey Linken din over virker ikke,har en gammel IR boks som funker topp... :wink: Men jeg tenkte på lyder til SMS,når man mottar en melding så er det fint å ha en røff midi tone som man hører godt... Får ikke brukt de man sender over ihvertfall? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå