StinaStina Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Må du like en sexpartners utseende for å ha sex med personen..... ? Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Vil vel være en fordel å tenne på personen du skal ha sex med, og utseendet er jo noe av det man tenner på. Men er man glad i noen, så tenner man like mye på personlighet, oppførsel, den slags også. Lenke til kommentar
StinaStina Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2010 Jeg må like utseende på mannen jeg har sex med Må være litt tennt av han Lenke til kommentar
HValder Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Nei, men det er ein fordel . 3 Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 "Bag over the head" er jo en klassiker. Jeg tror utseende spiller en mindre del om man er kjent og har sex med noen man liker personligheten til. Utseendet tror jeg (sammen med promille) kune spiller en faktor under 1-night-stands. - Sitronsaft 1 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Må like det litt, men må ikke være helt superhot heller. Lenke til kommentar
StinaStina Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2010 Hvis jeg skulle bare rote med en mann så ville jeg krevd et pent utseende. Hvis jeg er ute etter forhold så er det personligheten som teller I utgangspunktet vil jeg ikke rote bare for å rote, jeg vil helst ha en mann som er å satse på Men i desperasjon så kan jeg rote for å rote ja hehe Lenke til kommentar
StinaStina Skrevet 2. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2010 Liker å høre andres tanker og oppfatninger Synes det er spennende hehe.... :-D Hvorfor spørre? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Nei, men det er ein fordel . Dette Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Nei, men det er ein fordel . Dette Quoted for truth. Lenke til kommentar
StinaStina Skrevet 3. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2010 Har hatt sex, med rotegutter, og har skjønnt at de er rotegutter, men hadde det fordi jeg elsket utseende deres Men har bestemt meg for å prøve å unngå rotegutter herretter Stiller andre krav til en livsledsager, han trenger ikke å være fullt så pen, han må tekke meg, men viktigere er det innvendige Men må være slik at jeg også føler meg tiltrukket av han i tillegg , men han trenger ikke å være fullt så tiltrekkende som en rotegutt må være hehe..... :OD ! Lenke til kommentar
RickyRon Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Denne tråden var nesten litt morsom. Nei, man må nok ikke det. Men om sexpartneren er rett fæl å se til, så lukker man øynene og simulerer at det var noen penere. Og for Guds skyld, StinaStina: Kast han på dør fortest råd etterpå. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Brown paper bag-materiale :!: Lenke til kommentar
StinaStina Skrevet 11. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2010 hehe, er enig med deg Rickyron, at denne tråden er faktisk litt morsom også. Men grunnen til at jeg hadde sex med en fyr flere ganger var fordi jeg synes han var pen, og han hadde stort utstyr hehe... Men resten ble feil når han er en rotegutt...... Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Sikkert din feil uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg