livingman Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 hei hallo.. har en honda nsr 125. 2001 model. for 5 år siden veltet forgje eier og gav sykkelen til meg ( da virket den helt fint bare kåpen som var litt knust) i mai prøvde jeg og starte den igjen men da var batteriet død, fikk endelig nytt batteri idag og nå virker noe. Neutral lyset , side støte lyset , front lyktene virker.. men ingen av blink lysene virker ( mangler blink lys på venstre side. men de er intakt på høyre men virker ikke ) langlys hvirker heller ikke. + den starter ikke. når jeg trykker på " start knappen" hører jeg et klik i nærheten av bateriet og så ingen ting ( kliker vær gang jeg trykker på den ) alle lysene på "dash bordet" blir mye svakere når knappen er inne.... vil helst ikke sende den på verksted for da får jeg den ikke igjen før snø'en kommer 2034 :( så vis noen vet hva dette kan være.. takker for all hjelp Lenke til kommentar
livingman Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2010 det er el-start.. men ja har prøvd og trille mens jeg trykker ja Lenke til kommentar
Läkerol Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) det er el-start.. men ja har prøvd og trille mens jeg trykker ja Ikke sånn. Du skrur på tenningen, setter den i 1,2 eller 3 giret, holder inne clutchen og begynner og trille ned en bakke, så slipper du ut clutchen brått når du triller, da vil den starte hvis alt er som det skal i motoren! Endret 2. juli 2010 av mwftw Lenke til kommentar
livingman Skrevet 2. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2010 fant et rele som var blitt mysterisk ødelagt... helvetes bror har sikkert prøvd og skju koble.. fikk byttet det og da startet den fint takker for alle svar og anser problemet så løst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå