wingeer Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Hallo. Som trådens tittel sier, lurer jeg på hvor en kan få kjøpt dette. Noen forslag? Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Godt spørsmål. Jeg ser det jevnlig i engelske oppskrifter og har brukt et glasshåndkle som substitutt. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Om du bare skal henge opp ostemasse og la det dryppe av, så er et tynt håndkle et helt greit alternativ. Husk å skyll det et par ganger, slik at smak/lukt av vaskemiddelet ikke smitter over. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Stemmer for det sagt i innleggene over. Enkelt glasshåndkle som du skyller godt gjør susen. Har brukt det selv et par ganger for å få grums og skit ut av kraft. Lenke til kommentar
Miss77787 Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 (endret) Hei, du kan kjøpe det her: http://www.stoffogstil.no/Katalog/Bolig.aspx?group_id=4731&articleid=17175 Koster bare 14 kr meteren.. Det het ostelerret først, men de byttet til skinkelerret. Jeg tror det er det riktige norske ordet for cheesecloth. Endret 7. august 2014 av Miss77787 Lenke til kommentar
democomputer Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Jeg har kjøpt på ebay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå