fjarle Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Endelig nettmusikk i bakgrunnen på Iphone. Les mer Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Spotify sendte inn sin oppgradering som kan kjøre i bakgrunnen for tre dager siden, men nordmennene vant! På samme måte kan man styre Wimp med musikktastene i oppgaveveksleren nederst på skjermen. Ipod-logoen som vanligvis er å finne ved siden av disse hurtigtastene blir også til en Wimp-logo dersom Wimp kjører. Jeg håper dette betyr at det er mulig å kontrollere musikken med tredjepartsutstyr som bilradio med iPhone-tilkobling. Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2010 Det var min forhåpning også, men det har jeg foreløpig ikke fått testet. Dockingutsyr burde fungere - men veldig mange bilstereoer med Ipod-grensesnitt står for avspillingen selv, med titler og det hele - så jeg er litt usikker. Skal gjøre et forsøk snarlig Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Skal gjøre et forsøk snarlig Ikke ha for store forhåpninger. Jeg kom for et par timer siden over denne tråden på Apples diskusjonsforum, og det er tydeligvis mange som har problemer med iOS 4 og bilstereo. Jeg skal selv teste min Pioneer i morgen, og si ifra hvis det virker! Lenke til kommentar
HKS Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Da er også oppdatert versjon av Spotify klar i AppStore med støtte for multitasking. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg