Gjest Guest Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Hei Til helgen skal jeg å damen ha ferie i lag. Vi skal bo på hotell den første uka av ferien, for så å dra hjem til meg. Vi bor bort i fra hverandre nå i sommer, så bli ekstra godt å være med hun da. Så har jeg tenkt på å fri til henne da , samme dag som vi kommer fram. Har ringt hotellet å bedt de lage rommet ekstra romantisk. Har også ringt å fått lagt av bord på en fin restaurant samme kveld. Men så til det jeg lurer litt på, og om hva dere synes høres best ut. Bør jeg fri med en gang vi kommer på hotellrommet. Regner med at hun blir veldig overrasket da. Eller bør jeg vente med å fri til litt ut på kvelden etter vi har vært å spist middag? Hva tror dere er best eller mest fornuftig å gjøre? Takker for alle innspill og svar Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 etter middagen What *he said Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) Gjør det hvertfall spesielt! Lykke til. Endret 1. juli 2010 av SaitekQ Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Når dere mener etter middagen, mener dere da når vi kommer hjem til hotellrommet senere på kvelden eller etter at vi er ferdige med å spise? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Blowbob Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Når dere har kommet til resturanten, og dere har spist middag, bestill en desert og be kelneren legge ringen oppå kaka eller noe slikt. og når hun ser kaka med ringen, så setter du deg på kne og spør om hun vil bli din hustru. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Når dere har kommet til resturanten, og dere har spist middag, bestill en desert og be kelneren legge ringen oppå kaka eller noe slikt. og når hun ser kaka med ringen, så setter du deg på kne og spør om hun vil bli din hustru. Skulle akkurat til å skrive noe av det samme, en ganske stor klisje, men den funker sikkert som rakker`n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå