Gå til innhold

Finner ikke drivere & software for HP psc 2410


Anbefalte innlegg

Hei!

En venn av meg har kjøpt en brukt hp psc 2410. Det følgte med en cd som inneholdt drivere og software for scanning og slikt. Men det er kun for eldre versjoner av windows, f.eks 98 og XP Han har windows vista og windows 7.

 

jeg prøvde å hjelpe han med å finne drivere og software, og var inne på hp sine sider, men der er det ikke noe å laste ned.

Printeren funker i windows 7 (installerer drivere automatisk) men det funker ikke i Vista i det hele tatt.

Er det noen ute der som kan hjelpe meg med det?

Jeg har googlet en del, men finner ikke det jeg leter etter.

Han trenger scanner og bruker det ofte.

 

takk på forhånd.

Endret av Afghan0
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det ligger da info om drivere på HPs sider? Her er lenke til HP PSC 2410 Photosmart All-in-One Printer. Det er riktignok 3 typer av den: "v" og "xi" i tillegg til den over. Lenken sier at driveren skal være inkludert i Windows og hvordan man går fram.

 

Hvis vennen din bruker skanneren mye, kan han også vurdere å kjøpe ny skanner. Denne er fra rundt 2004 og bærer vel preg av at det er 6 år gammel teknologi. Det finnes billige og antakelig betydelig bedre skannere for bare noen få hundrelapper (og oppover) i pris.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei!

Takk for svaret.

Joda, det står en del der, men fant ikke med det første.

Etter litt mer grundig lesning fant jeg ut at de har ikke software for denne multifunksjonelle printeren.

men det finnes heldigvis en annen måte å skanne på.

 

Han ville ikke investere i en ny skanner og var fornøyd med den gamle saken der:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...