svendarn Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 Jeg har en stasjonær PC av type Fujitsu Siemens (500MHz, 64 mb ram). Jeg skal skaffe meg en ny rambrikke, men hva skal jeg ha? SDram, DDRram eller hva de nå heter? Eller spiller det ingen rolle? Lenke til kommentar
triklo Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 Det spiller en rolle ja. Men det er umulig å svare på hvilken type RAM du trenger hvis du ikke oppgir hvilke(n) type® RAM ditt hovedkort har støtte for. Eller, du kan ganske enkelt finne ut hvilken type RAM som står i fra før, og kjøpe en lignende type. Det vil funke. Lenke til kommentar
Snabelkese Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 det kommer jo ann på hvordan ram som siter inne i pc'n nå! hvis jeg skal tro noe så er det vel vanlig sdram som gjelder for deg ja. hvis du skal sette den inn selv, er det jo enkelt å se hva det som sitter der. hvis du ikke skal sette inn selv, så vet forhandleren (komplett?) selvfølgelig hva du skalha. ganske enkelt egentlig......... nesten enklere enn å logge seg på forumet :wink: [ Denne Melding var redigert av: cdguru på 2002-01-30 15:12 ] [ Denne Melding var redigert av: cdguru på 2002-01-30 15:13 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå