Gå til innhold

Dinga 80. Kan ikke gå HC eller TOCnormal


Anbefalte innlegg

Med tidligere chars har jeg dratt å farmet tocnormal fra lvl78 og oppover. Ikke spilt på en stund nå, og da jeg kom til 78 for noen dager siden fikk jeg ikke gått i toc. Regnet med jeg kunne det så fort jeg dinga 80, men til min store skuffelse kan jeg ikke hverken gå i toc eller noen HC..

 

Står jeg er for lavt geared til hc og toc, men svarten heller da, gidder jo for faen ikke queste ENDA MER for å få crapgear så jeg kan starte farm...

 

Hvordan kan jeg sjekke nøyaktig hva som mangler for at jeg "låser opp" disse instancene? Har gearscore installert, men regner ikke med blizzard bruker den som måling?

 

Til info; Charen heter Juzhunt og er alliance på Tarren Mill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blizzard har innført en minimum gearscore du må ha før visse instanser låses opp.

Det du kan gjøre er å kjøre normal lvl80 instanser, når du har fått noe gear derfra så har du høy nok gs.

 

Synes det er et bra system, da slipper man folk som bare "leecher" av andre, med andre ord man må gjøre litt innsats før man får tilgang til hardere instanser.

 

Når du har fått låst opp vanlige heroics og totc normal, må du deretter få bedre gear for å få tilgang til totc hc og de nyeste lvl80 instancene(hc).

Lenke til kommentar

Hadde de innført dette systemet fra dag1 hadde jeg vært enig med deg at det var ett greit system, men når de nå plutselig innfører det så sent, og jeg har med alle mine andre char kunnet hoppe rett på HC/raids whatever uten problemer ser jeg på det som meget irriterende.

 

Har brukt nok timer på å få denne charen opp til 80, ikke sjans i havet for at jeg gidder sitte enda flere kjedelige timer i normalinstancer eller queste for å få nok søplegear til å kunne starte å grinde FOR å raide.

 

 

Link til charen tilfelle folk ser flere items som bør/må byttes ut for å låse opp toc/hc: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Tarren+Mill&cn=Juzhunt

Lenke til kommentar

De hadde jo revered/honored requirement på tidlig Burning crusade så det så, kunne ikke bare spasere rett inn på heroics :dribble:

Tenkte på wotlk. Mener å huske jeg kunne spasere rett inn i toc på lvl78 og alle hc på lvl80 på alle charene jeg har lvlet opp. Real nedtur igår med andre ord.

 

Bytt ut våpnet ditt, og kanskje neck og den ene trinketen, er for lav item lvl.

Der ja, funka bra etter bytte av de 3nevnte itemene. takker.

Endret av Juliess
Dobbelpost
Lenke til kommentar

De hadde jo revered/honored requirement på tidlig Burning crusade så det så, kunne ikke bare spasere rett inn på heroics :dribble:

Tenkte på wotlk. Mener å huske jeg kunne spasere rett inn i toc på lvl78 og alle hc på lvl80 på alle charene jeg har lvlet opp. Real nedtur igår med andre ord.

 

Jeg tror ikke, i burning crusade kunne man entre heroic som lavere enn 70, de fikset vel det i WOTLK, men begynner å bli en stund siden sist nå, husker heller ikke nøyaktig men har nok ikke vært i heroic som 78-79, kun Toc5.

Lenke til kommentar

De hadde jo revered/honored requirement på tidlig Burning crusade så det så, kunne ikke bare spasere rett inn på heroics :dribble:

Tenkte på wotlk. Mener å huske jeg kunne spasere rett inn i toc på lvl78 og alle hc på lvl80 på alle charene jeg har lvlet opp. Real nedtur igår med andre ord.

 

Bytt ut våpnet ditt, og kanskje neck og den ene trinketen, er for lav item lvl.

Der ja, funka bra etter bytte av de 3nevnte itemene. takker.

Du kan fremdeles spasere rett inn, men ikke med LFD tool.

 

Du kunne jo craftet noe gear da, for å få opp iLevel.

 

Edit: elsker tankingtrinketen din :p

Endret av Sub-Lock
Lenke til kommentar

Bytt ut våpnet ditt, og kanskje neck og den ene trinketen, er for lav item lvl.

Der ja, funka bra etter bytte av de 3nevnte itemene. takker.

 

Ser du har kommet inn i ToC - men husk også at BoA items teller som ilvl1 - så det er vanskelig å kvalifisere til heroics så lenge du bruker noe BoA gear ...

Lenke til kommentar

Det stemmer ikke. BoA items teller som ilvl 187 cirka.

 

Rly? :o - har du en kilde på det? - For matching-systemet må jo isåfall kalkulere en "virtuell" ilvl på BoA itemsene - og jeg husker en blue-post engang som ba få tak i blått gear for å que, så kunne man heller bytte tilbake til BoA etterpå ...

Lenke til kommentar

De telles som itemlevel 1 hvis jeg ikke tar feil, sto med Full BoA gear på ulduar 10 weekly raid, hadde 50k hp på de der tanks, sier sitt.

 

eller var det chopper, men likevel... har 1.5 mill hp på mine andre level 80 chars.

Endret av nagina
Lenke til kommentar

Åh, det var da rart. Kan jeg da spørre hva i all verden dere som ikke kommer inn i heroics driver med mens dere lvler? Da jeg dinget 80 på locken hadde jeg så godt som bare pvp levlet og hadde derfor knapt nok noe oppdatert gear på meg (for det meste gear fra Borean tundra) men jeg kom da inn for det om :s

Lenke til kommentar

Du kunne jo craftet noe gear da, for å få opp iLevel.

 

Edit: elsker tankingtrinketen din :p

Tanktrinket ftw ;) hehe

 

Vurderte å crafte litt ja, har 450leatherworking på druiden, men hadde kosta så mye så droppa det. Går forøvrig greit nå, tilgang til forge of souls, pit of saron og halls of reflection nå så dra drypper det litt nytt utstyr i ny og ne. (fikk endel nytt igår, bla staff/gun/legs)

 

Oppe i 3,6k gs nå om jeg ikke husker feil så går iallefall oppover :) toc hc er forsatt locked da men :/

 

 

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Tarren+Mill&cn=Juzhunt

Lenke til kommentar

Åh, det var da rart. Kan jeg da spørre hva i all verden dere som ikke kommer inn i heroics driver med mens dere lvler? Da jeg dinget 80 på locken hadde jeg så godt som bare pvp levlet og hadde derfor knapt nok noe oppdatert gear på meg (for det meste gear fra Borean tundra) men jeg kom da inn for det om :s

 

Jeg fikk ikke tilgang til Totc HC, forge of souls HC , pit of saron HC og halls of reflection HC før jeg hadde rundt 3500 gs.

 

Da jeg dinga lvl80 hadde jeg ca 2600 gs og hadde tilgang til alle HC foruten de jeg nevnte over.

Lenke til kommentar

Jeg fikk ikke tilgang til Totc HC, forge of souls HC , pit of saron HC og halls of reflection HC før jeg hadde rundt 3500 gs.

 

Da jeg dinga lvl80 hadde jeg ca 2600 gs og hadde tilgang til alle HC foruten de jeg nevnte over.

3794gs nå, ikke tilgang til nevnte HC enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...