fjarle Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Kineserne lanserer U8230 med Android 2.1 og følelser. Les mer Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Spennende! Satser på at de går for kvalitet og ikke pris, slik at vi kresne faktisk kan vurdere den! Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Med det utstyret til den prisen høres det ut som pris over kvalitet, men det er jo lov å håpe. Uansett synes jeg navnet Huawei klinger utrolig dårlig, det høres ut som noe billig kina-juggel. Telefonen ser forøvrig ut som et resultat av en fylleaffære mellom HTC og Apple. Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Syns mobilen ser bedre ut enn både HTC og alle iPhone-generasjonene Når det gjelder touch-telefoner er det begrensninger i hvor ulikt designet kan være, sett at designet skal appellere til mange og være praktisk. Lenke til kommentar
Kavroom Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 De har allerede solgt en del telefoner i Norge men ikke under eget navn. Jeg tenker på Huawei U120 som chess solgte som Chess X-one Håper de satser på litt mer kvalitet når de nå bruker eget navn og sikter mot et annet segment. Lenke til kommentar
Krekre Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Jeg er veldg spent på å se kvaliteten på denne telefonen, og hvordan markedet vil ta i mot en slik telefon. På papiret ser det jo ut som en veldig god telefon i denne prisklassen. Men noe annet som jeg synes er spennende fra denne bedriften er et "surfebrett" Huawei S7 med muligheter for dock. http://www.in.com/videos/watchvideo-huawei-s7-android-tablet-running-snapdragon-8020811.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg