4588pkdkrikue5c Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) Hei alle samen! Eg driver å lage eit bildegalleri, men det går litt i stå for meg (ikkje tolk meg feil). Nei nok tull nå, eg bler alvorleg talt gal. Eg burde nok ta meg nokre timar ut for å samle hovudet, men eg må bli ferdig med dette! Saka er enkel men kompleks. Eg laster opp biletene med javascript, og lar brukeren få croppe dei til. Biletene vart så lagra i ei mappe, og eit innlegg vart lagra i MySQL for kvart bilete. Eg har ein tabell kor eg sett inn alle biletene, berre mappeid skiller dei. Mappa er ei fysisk mappe óg, berre for ordens skuld. Vedlagt ligger eit bilete av korleis mappene fungerer i MySQL. Men så kjem smellen. Eg vil vise bilete i sin fulle storleik (ikkje noko thumbnails, då hadde saka vært enklare..). Altså, bilete i full storleik, og ei lenke til neste og forrige. Men korleis i helvete skal eg gjere det? Eg kan helde på forrige bilete med hjelp av GET eller sessions, men korleis få NESTE bilete i rada kor mappeid er ei gitt verdi? Forstår dei korleis eg tenker? Det er nok enkelt, men eg sliter med å tenkje klart! Har tenkt på å printe alle biletene med javascript, for så å fade ein kvar div. Kan det vere ei løysing? Eg veit ikkje lengre. Hjeelp? Eg trenger ein kopp kaffi og ein røykepause - minst! Endret 1. juli 2010 av steffenz Lenke til kommentar
Warz Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Nå er jeg ikke 100% sikker på om jeg skjønner hva du mener, men dersom jeg har forstått det rett er du ute etter noe som kalles "pagination". Da kan du f.eks benytte deg av LIMIT 1,1 og øke med 1 per bilde du går "neste" og trekke fra 1 per bilde hvor du går "forrige". Mappeid blir jo da bare WHERE mappe = 15 Uansett, anbefaler å kutte ut thumbnails_ i databasen, hvis det er samme for alle bildene er det ikke noe vits å ha det. Nå vet jeg ikke hva orginal bildet heter, men dersom det heter 1277983135.jpg er det jo best å lagre det i db og heller legge på thumbnails_ i scriptet dersom det trengs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå