Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jente jeg tok kontakt med på Facebook svarer ikke lengre

Gjest mr. frustrert

Anbefalte innlegg

Gjest mr. frustrert

så det er denne jenta som jeg sendte et brev til å hun syns det var søtt osv. og ville gjerne finne på noe med meg en dag. Så bestemte vi oss for å dra på tur med hundene våre et sted, hun skulle bare finne en passende dag. Senest igår svarte hun ikke i det hele tatt på hverken msn eller facebook. Jeg tenkte kansje hun hadde blokket på msn med et uhell men kan man det må facebook også? jeg har ikke gjort noe gærent og jeg vil så gjerne snakke med henne. men tanken har slått meg at hun gjør det med vilje bare får å få meg til å like henne enda bedre. men det tviler jeg sterkt på. og som sagt: helt siden igår har hun ikke svart i det hele tatt.

så hva er det med henne? eller meg?

alle svar takkes :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

så det er denne jenta som jeg sendte et brev til å hun syns det var søtt osv. og ville gjerne finne på noe med meg en dag. Så bestemte vi oss for å dra på tur med hundene våre et sted, hun skulle bare finne en passende dag. Senest igår svarte hun ikke i det hele tatt på hverken msn eller facebook. Jeg tenkte kansje hun hadde blokket på msn med et uhell men kan man det må facebook også? jeg har ikke gjort noe gærent og jeg vil så gjerne snakke med henne. men tanken har slått meg at hun gjør det med vilje bare får å få meg til å like henne enda bedre. men det tviler jeg sterkt på. og som sagt: helt siden igår har hun ikke svart i det hele tatt.

Litt usikker på om du er ute etter et fasitsvar? ;)

Kan spekuleres i så mangt, kanskje hun ble påkjørt og ligger på sykehuset, kanskje hun angret seg og ikke tørr å si fra, kanskje nett-tilkoblingen hennes er nede. Kanskje PCen hennes er ødelagt, kanskje.. kanskje...  Tror nok ikke du kommer noen vei med spekulasjonene dine.

Om hun vil ha kontakt så dukker hun nok opp på et eller annet sted der hun vet at du er å treffes

Lenke til kommentar
Gjest mr. frustrert

Litt usikker på om du er ute etter et fasitsvar? ;)

Kan spekuleres i så mangt, kanskje hun ble påkjørt og ligger på sykehuset, kanskje hun angret seg og ikke tørr å si fra, kanskje nett-tilkoblingen hennes er nede. Kanskje PCen hennes er ødelagt, kanskje.. kanskje...  Tror nok ikke du kommer noen vei med spekulasjonene dine.

Om hun vil ha kontakt så dukker hun nok opp på et eller annet sted der hun vet at du er å treffes

men greia er det hun er pålogget på facebook og msn. hun legger stadig ut nye blogginnlegg, så det virker som hun "utestenger" meg eller vil bare ikke snakke med meg.

Lenke til kommentar

Eller vente med å foreta deg noe? Svarer hun ikke på facebook eller msn så ville iallefall jeg ha avventet. Når hun i tillegg ikke svarer deg noen av gangene du snakker til henne, kan det hende du må bite i det sure eplet og innse at hun ikke vil ha noe mer med deg å gjøre.

Endret av Status™
Lenke til kommentar

Hei!

Siden du poster som gjest har jeg ingen mulighet til å sende deg en privat melding, så jeg ser meg nødt til å legge igjen denne beskjeden her i tråden.

Jeg redigerte tittelen på denne tråden da den brøt med tre-ords-regelen, og ikke beskrev spesielt godt hva tråden gikk ut på. Hvis du føler den nye ikke passer, oppretter du en bruker og sender meg en privat melding eller epost så skal jeg forandre den igjen. Du kan lese mer om de aktuelle retningslinjene her.

Dette innlegget skal ikke kommenteres.

Med vennlig hilsen,

Runar

Lenke til kommentar
Gjest mr. frustrert

Hei!

Siden du poster som gjest har jeg ingen mulighet til å sende deg en privat melding, så jeg ser meg nødt til å legge igjen denne beskjeden her i tråden.

Jeg redigerte tittelen på denne tråden da den brøt med tre-ords-regelen, og ikke beskrev spesielt godt hva tråden gikk ut på. Hvis du føler den nye ikke passer, oppretter du en bruker og sender meg en privat melding eller epost så skal jeg forandre den igjen. Du kan lese mer om de aktuelle retningslinjene her.

Dette innlegget skal ikke kommenteres.

Med vennlig hilsen,

Runar

takk, jeg klarte ikke finne på en bra tittel. og nei, hun ville ikke ha noe mer med meg å gjøre. men hun sa det på en ganske "brutal" måte. "jeg kommer aldri til å like deg" osv. og en haug andre ting. jeg har lagt ut en egen tråd om det under navnet "skuffet"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...