Gå til innhold

Hva pønsker Creative Assembly på?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gratulerer med din første artikkel, TSP :)

Velskrevet og gjennomarbeidet.

Takker!

Kanskje vi får Stormrise 2? :p

Nei, personlig tror jeg ikke det. I mine øyne tyder det på ett nytt tredjepersons-action-spill slik som Spartan: Total Warrior og Viking: Battle for Asgard.

For eksempel kan man merke seg innholdet i teksten til stillingsutlysningene for både Lead Designer og Senior Designer. Der står det blant annet at søker bør eller må ha erfaring med å utvikle tredjepersons-spill til konsoll. Det ser og ut til at de til forskjell fra de to andre titlene denne gangen kommer til å inkludere flerspiller.

Lead Designer

(...)

Ideal:

Experience working on 3rd person action titles

Online multiplayer design experience

Senior Designer

(...)

Required:

2 shipped (PS2/Xbox/360/PS3) console titles in a Design position.

At least one of the above must be 3rd person

Must have experience designing online multiplayer.

Tja, flere av stillingene er jo til utvikling av Shogun 2: Total War - så det KAN jo være at de trenger folk til konsollversjonen av dette spillet?

Jeg tror nok det er lite sannsynlig at vi kommer til å se en konsollversjon av Shogun 2: Total War, men det kan alltids være at de ønsker å lage en spin-off til spillet på konsoll. De nevnte stillingene som etterlyser folk til utviklingen av Shogun 2 kom faktisk tidligere idag, etter at denne artikkelen ble publisert. De var derfor ikke tilgjengelige når artikkelen ble skrevet.

Grunnen til at de samler dem sammen med stillingsutlysningene til deres konsollutviklere har nok ikke en mer avansert forklaring enn at de ønsker å samle stillingsutlysningene på samme sted.

Endret av TSP
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...