Gå til innhold

Større lagringskapasitet på SIM kort fra NetCom?


Anbefalte innlegg

Jeg har NetCom Talk abb. og kan ikke lagre flere enn 15 innkommende SMS meldinger. Dette fordi mobilen min bruker kun minne på SIM kort for lagring av SMS (Motorola T720i).

Så til spørsmålet mitt: Er det noen som vet om jeg kan få et annet SIM kort fra NetCom med større lagringskapasitet på SMS delen? Og eventult pris?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Netcom Ekstra skal komme snart.

Dette simkortet skal kunne lagre fleire navn (200) og ahr ein ekstra meny.

sansynlegvis også større sms minne.

Vil nok bli tilgjengeleg hjå netcom-forhandlarar ganske snart.

 

mvh

JanEirik

 

Har hørt noen rykter om NetCom Ekstra og ringte NetCom idag. Dette er nå tilgjengelig på alle abb., men har visstnok ikke større lagringskapasitet på SMS delen :(

Så da får jeg bare leve videre med liten innboks :grumpy:

Lenke til kommentar
åh, så glad jeg er for at jeg kvittet meg med t720'en.. treigt makkverk av en telefon.

 

har vel.. 135 meldinger i inboxen på 3650'en nå, og det går fremdeles like fort i svingene. :)

 

T720i bruker litt tid på å åpne innboksen, men det er faktisk ikke så ille som jeg var redd for så det plager meg heller lite (nå skal det nevnes at det er kun innboksen som er treg å åpne, utboksen går fort).

Nå begynner jeg å jobbe som lærling ganske raskt og har bestemt meg for å kjøpe ny mobiltelefon om 2-3mnd. Da blir det nok andre boller ja. Foreløpig har jeg sett meg ut Samsung V200 :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...