Gå til innhold

Brette eller krølle dopapir før tørking?

61 stemmer

1. 1. Bretter du eller krøller du dopapiret når du skal tørke deg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

2 flak, brett, høyre hånd, papir i do først så det ikke spruter vann..

Enig med deg i den, men to flak? Kommer ikke fingrene gjennom til tider da? xD

Aldri skjedd med meg, men det kommer jo helt sikkert ann på papiret :p

Lenke til kommentar

Hva i alle dager! Jeg trudde at alle krøllet dopapiret først :ohmy:

Du er vel en ssånn raring som sier hvitost og insisterer på at dopapiret skal henge inn mot veggen. Makan til tøys!

Jepp, jeg sier hvitost, men å ha dopapiret inn mot veggen synes jeg at virker upraktisk :)

Lenke til kommentar

Bretter du eller krøller du dopapiret når du skal tørke deg?

Etter mange år i Asia, Afrika og midt-østen...så spyler jeg ræva rein, og bruker bare dasspapiret til å tørke meg tørr. Til formålet har vi instalert egen rumpespyler ved siden av dassen.

Dermed slipper mann den uhygieniske nord europeiske vanen med å kline sin egen drit utover halve rumpa med tørt papir, og ungår kløe og uønsket odør. Herlig å møte verden med rein rumpe også etter dassbesøk.

Lenke til kommentar

Spesielt, men sikkert behagelig for interesserte. Hvordan er det å gå på do andre steder enn hjemme da?

Vel, vel, det er mulig det er speseilt i Nord Europa, men i resten av verden er faktisk det å smøre sin egen avføring utover halve ræva med tørt papir sett på som rimelig barbarisk og uhygienisk. :roll:

Når man så ikke er hjemme....vel..."si fueris Rōmae, Rōmānō vīvitō mōre; si fueris alibī, vīvitō sicut ibi" - Når man er i Roma....

Endret av Kikyet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...