Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Den store nettleser-tråden

hvilken leser er best =  

34 stemmer

1. 1. hvilken ?

• mozilla?
      13
    • internet explorer?
      2
    • opera?
      12
    • google chrome ?
      13
    • safari?
      2
    • annet ? spesifiser i tråden
      1
    • netscape ?
      0

Anbefalte innlegg

her kan alt om internett lesere diskuteres fra bugs til gode fra mozilla til opera ovs

kommer til og skrive mer her ettervert ;)

rett meg opp vist jeg har skrevert noe feil ;)

tusen takk for alle som hjelper meg med mere skriving ovs ;)

Endret av canaye
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har prøvd mange forskjellige nettlesere og min favoritt er uten tvil Mozilla. Først og fremst er den støttet stort sett overalt og det finnes addons til det. Opera gjør at selve nettsiden blir stygg. Var ihvertfall sånn da jeg i en periode spilte nordicmafia.

Chrome ser litt for barnslig ut, med mye farger og sånt. IE er direkte stygg.

Har ikke prøvd netscape og safari enda da jeg er enn fornøyd med Mozilla. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Selv liker jeg Google Chrome veldig godt fordi den er så enkel og oversiktlig, og den har ingen stor menylinje som tar opp masse plass.

Dessverre har jeg nå fått et problem med bruk av Google Chrome og diskusjon.no som gjør at innleggene jeg siterer eller endrer på fulle av masse tegn og koder.

Om jeg f.eks. benytter meg av IE istedet funker det helt fint.

Har noen av dere peiling på hva jeg kan gjøre? Det funket helt fint inntil et par dager siden.

EDIT: Er det ikke typisk? Akkurat nå når jeg skrev dette innlegget funker alt som det skal! rolleyes.gif

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

Selv liker jeg Google Chrome veldig godt fordi den er så enkel og oversiktlig, og den har ingen stor menylinje som tar opp masse plass.

Dessverre har jeg nå fått et problem med bruk av Google Chrome og diskusjon.no som gjør at innleggene jeg siterer eller endrer på fulle av masse tegn og koder.

Om jeg f.eks. benytter meg av IE istedet funker det helt fint.

Har noen av dere peiling på hva jeg kan gjøre? Det funket helt fint inntil et par dager siden.

EDIT: Er det ikke typisk? Akkurat nå når jeg skrev dette innlegget funker alt som det skal! rolleyes.gif

Opplevd det samme selv, tror avogtil at scripte som web diskusjons hotellet til diskusjon.no har tøyser litt og derfor blir det sånn etter det jeg har forstått :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...