Bas04 Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Har lyst til å melde meg på et skrivekurs for å utvikle meg bedre formidling- og språkmessig. Har du deltatt eller vet om et bra skrivekurs? Sett litt på tilbudet til Eratu (tidl. Norges Litteratuskole) og det virker ganske bra. Lenke til kommentar
mjsol Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Fant du ut av det ? Kom til å tenke på å ta et skrivekurs selv Endret 30. september 2010 av mjsol Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Kjenner ei som går på forfatterstudiet i Bø, det er visst kjempebra! NTNU har et fag på nordisk som går på tesktteori og skriveprosesser, det har jeg selv tatt og var kjempefornøyd med det. Masse gode tips og triks, og jeg fikk mye ut av det Lenke til kommentar
EveryNever Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Et år på Nansenskolen Folkehøgskole, også kjent som Norsk Humanistisk Akademi, de har tre linjer, inkludert en skrivekunstlinje, genialt, fantastisk og best i Norge! Syns nå jeg da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå