torfinns Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2010 Takk til alle dere som har bidratt med gode og velfunderte svar. Jeg brukte litt tid på søk i forumet men jeg fant ingen oppdaterte diskusjoner rundt makrofografering og egnet utstyr. I hvertfall ikke som traff vårt utgangspunkt Med svarene her ser jeg at valg av komponenter blir adskillig lettere, men enda skal jeg søke litt på de forskjellige tipsene før endelig valg tas. Kom gjerne med utfyllende råd om noen føler for det. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Takk til alle dere som har bidratt med gode og velfunderte svar. Jeg brukte litt tid på søk i forumet men jeg fant ingen oppdaterte diskusjoner rundt makrofografering og egnet utstyr. I hvertfall ikke som traff vårt utgangspunkt FWIW - du søkte i feil forum. Dette er speilrefleksforumet, mens makrodiskusjoner foregår i forumet for objektiver og forumet for fotografering (siden selve kamerahuset har forholdsvis lite med saken å gjøre). Ikkeno' kritikk - bare til info. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) Canons EF-S 60mm f/2.8 USM ser ut til å være fantastisk. Derfor: Canon EOS 1000D + Canon EF-S 60mm f/2.8 USM macro Endret 1. juli 2010 av Andreasfe Lenke til kommentar
torfinns Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) Ser ut for at fruen går for liten størrelse- fra japanphoto: Olympus E-PL1 14-42mm L Rød samt 35mm makroen med adapter Noen som har noe å tilføye før pakke over natt blir bestilt? Ble en smule budsjettsprekk,men liten vekt gikk foran stort speilrefleks... Endret 1. juli 2010 av torfinns Lenke til kommentar
world wide weird Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Ser ut for at fruen går for liten størrelse- fra japanphoto: Olympus E-PL1 14-42mm L Rød samt 35mm makroen Noen som har noe å tilføye før pakke over natt blir bestilt? Husk at dere trenger en FourThirds til microFourThirds adapter for å bruke objektivet på kamerahuset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå