Gå til innhold

God Unskyldning til å sitte inne i sommer! Singularity

Anbefalte innlegg

Hei får dere som kjeder dere i sommer, og savner et bra fps spill så vill eg på det sterkeste anbefale

Link til Anmeldelse Singularity Dabladet

Anmeldelsen hos Gamereactor

post-28264-1277976149,8038_thumb.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=7oSlZLXKDQA

Gameplay Video EnjOy :)

Dette spillet er både til Pc-Xbox360-PS3

Eg spillte det i går og eg må si at eg ble hektet! Skikkelig kul historie og eg elsker gameplayet fysikken våpenfølelsen! :) Flere kule våpen og velge i, veldig bra graffik og du har veldig smarte medsoldater som er med deg og kjemper med deg :)

post-28264-1277976858,0555_thumb.jpg

Kult å skyte hode av folk med sniper med skikkelig gore og blod, ikke alle spill som har det :)

LØP OG KJØP!!

Endret av Xp3ri3nZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

EVE ja er det så bra altså? Har hørt litt om det men har ikke sett meg inn i det, er det sånn du betaler et fast beløp i månden?

Kan virkelig Anbefale Singularity det blir bare bedre jo lenger eg kommer. Og det er en av veldig få spill får tiden som faktisk har kulehull, har savnet det i mangen spill. Og gameplayet føles mye bedre en fleste skyespill, du får et noen veldig spesielle våpen i spillet f.k.s et våpen du får kan du styre kulene du skyter med bulletcam. Og du kan også styre tiden

Lenke til kommentar

må inrømme at jeg gleder meg veldig til Singularity, men har helt hekta på EvE (har hatt det i snart 1 år) spiller på 3 accounts og driver å bygger base i et Wormhole så blir endel pvp der.

learning curven på EvE er den bratteste du kan finna trur jeg. det er fortsatt sykt mye jeg ikke har lært ennå der.

Lenke til kommentar

Singularity falt for min del igjennom som et Russisk Bioshock med en ikke helt overbevisende CV. Jeg ble ikke videre imponert over verken lydbildet, stemmeskuespillerne, våpenfølelsen, historien hittil eller grafikken i seg selv.

Lenke til kommentar

Singularity falt for min del igjennom som et Russisk Bioshock med en ikke helt overbevisende CV. Jeg ble ikke videre imponert over verken lydbildet, stemmeskuespillerne, våpenfølelsen, historien hittil eller grafikken i seg selv.

har du prøvd Metro 2033? vet det er vanskelig å sammenligne, men er Singularity bedre eller ikke? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...