Muff3 Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Hei jeg fikk min nye Macbook Pro levert på døren i går, og er veldig fornøyd(selvsagt). Men jeg sliter litt med å finne antivirusprogramvare til den. Er det noen som vet om noen gratis antiviruser til Mac som rett og slett fungerer? Og kom ikke her og si at det ikke finnes trusler til Mac Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Det er masse informasjon om korleis ein gjer med Mac, hos Mac1. Her er ei lenkje til eit innlegg om virusdebatten. Her kan du lese om kvifor du trenger, eventuelt ikkje trenger antivirus, samt sjå ei hånfull av dei betre antivirus programmene der ute. Med det sagt trur eg ikkje du beint fram trenger å bekymre deg i same grad som på PC. Men eg seier ikkje at Mac er imune, dei har bare ikkje så mykje virus og trojaner ennå. Sjølv om antallet er i vekst. Lukke til! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) Og kom ikke her og si at det ikke finnes trusler til Mac Det finnes trusler, men de er ubetydelige med mindre du laster ned piratkopiert programvare eller ukritisk skriver inn passordet ditt i alle bokser som ber om det. Jeg kan ikke nekte deg å bruke antivirusprogrammer, så her har du et par alternativer: Norton AntiVirus 11 for Mac og VirusBarrier X6 er blant de beste på markedet. Sistnevnte tilbyr også en 30-dagers demo. Jeg anbefaler deg forøvrig å lese denne artikkelen som inneholder mange gode tips! Endret 1. juli 2010 av Runar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå