Gå til innhold

En bra overklokkings PSU?

Anbefalte innlegg

Noen som kan anbefale en bra overklokkings PSU?

Har en 250watter nå og jeg tror den blir litt for pinglete når jeg går fra KT400 til nForce2 HK og kan klokke lengere + at jeg skal nok bytte ut GF3ti200 med noen mer krevende en gang i tida. Da tror jeg iallefall jeg får problemer med en så liten PSU.

Derfor vil jeg bytte 250 min inn i en kraftigere, men hvilken?

Jeg har veldig lyst til å slå til med en Antec 550W TrueControl, denne er jo ikke akkurat av det billige slaget, 1400,-

Men på en annen side kan det være likesågreit å innvistere nå og slippe å bekymre seg på noen år, blir ikke spesielt dyrere en om jeg inviseterer i en 350watter nå og jeg igjen må oppgradere til f.eks 450 om et år eller to.

Dessuten skal den gi meget stabil spenninger ut + at man kan finjustere selv, noe man ikke kan med andre psu's, iallefall ikke uten å bryte garantien. (vet ikke helt hvor mye dette er mer rånefaktor en funksjonalitet (<- finnes det ordet?))

Hva mener dere? Waste of cash, eller kjekt å ha?

Noen som har erfaringer med denne eller noen andre TruePower psu's og kan bekrefte at de virkelig er så gode som så mange tester skal ha det til?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Q-tec :lol:  :lol:  :lol:  

Kødder ikke. De er skitbillige og hvis det er feil ,med ditt psu, sender du det tilbake til komplett. SÅ får du et nytt.

Q-tec gir ikke jevne spenninger, og suger derfor hardt til overklokking. Har erfaring :yes:

Har ikke merka noe til det på mitt psu, men det kanjo variere fra psu til psu. :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...