Gabsterino Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 hei, skal ha en ganske så stor nettside byggd, har tidligere jobbet mye med folk fra india pga prisene deres, men minuset er språk kunnskapene deres. Lurer på om det er noen freelancer sider i norge til slikt? Evt noen som vet hvordan er kommer i kontakt med de rette "studentene" som kanskje vil kunne gjøre jobben billigere enn de norske bedriftene? Lenke til kommentar
passe-lei Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 hei, skal ha en ganske så stor nettside byggd, har tidligere jobbet mye med folk fra india pga prisene deres, men minuset er språk kunnskapene deres. Lurer på om det er noen freelancer sider i norge til slikt? Evt noen som vet hvordan er kommer i kontakt med de rette "studentene" som kanskje vil kunne gjøre jobben billigere enn de norske bedriftene? Ta kontakt med ideportalen.no, dette er en portal for studenter med bachelor som er med på mange ting for å lære seg faget samt å hjelpe bedrifter. Lenke til kommentar
Themecreator Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 har ikke peiling på hva slags løsning du skal ha, eller hvor mye du er villig til å betale... Personlig kjenner jeg bare til et firma, Bajas Webstudio.. Du kunne prøvd der? http://bajaswebstudio.no/ Lenke til kommentar
Gabsterino Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2010 Takk for svar, får prøve disse=) Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 men minuset er språk kunnskapene deres. ironisk Lenke til kommentar
srbz Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Tenkte det samme, det var et lite gullkorn. Tror forøvrig du kommer lenger med å gi oss at hint om omfang og budsjett på prosjektet ditt. Gjerne også mer detaljert om mulig. Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Er selv student, du kan jo ta kontakt på PM ved interesse så kan jeg sende deg min portefølje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå