ruva Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Hei Er ikke sikker om det finnes en lignende tråd, men jeg har nettopp ordnet meg en Ipad. Har fra før en android telefon. Er veldig fornøyde med begge enhetene, begge har sine styrker og svakheter. Det vil jeg ikke diskutere her. Jeg vil heller se på fellesnemneren for disse. Hva er det man kan gjøre sammen på kryss av operativsystem. Tenkte da å starte med: Kindle (Android/Ipad/Iphone) Når man kjøper en ebok fra Amazon via applikasjon så synker den seg over til andre enheter som også har Kindle. Ikke bare det, men den synker også på vilken side du har kommet til slik at man kan lese en bok på trikken til og fra jobb med Android telefonen, for så å fortsette med å lese fra der man slapp på sengekanten med sin Kindle for Ipad. Dropbox (PC/Mac/Unix/Ipad,Iphone/Android) Genialt filverktøy der man kan lagre filer i nettskyen. Fungerer som deling av filer og backup. Har man ikke noen av enhetene i nærheten kan man logge på nett via pc/mac og hente filer som man har lagret i sin dropbox. Dropboxen er egentlig kun en katalog i filsystemet som oppdateres automatisk mot din konto. Du merker ikke at den jobber i bakgrunnen. Har masse andre funksjoner som jeg ikke vil gå inn på her. Enkelt men smooth spør du meg Kanskje andre brukere der ute har erfaringer med andre applikasjoner som kan snakke med hverandre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå