Jan-Inge Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Næmen..Er det ingen som spiller kongespillet Live For Speed? Sjekk ut demoen. Spillet er snart ferdig og koster 12 dollar for første del. http://www.liveforspeed.net Lenke til kommentar
Quandt Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Sports Car GT. Aldri vært mer hekta på et bilspill. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Hva med motorsykkelspill? MotoGP 2, ser fet ut... Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Need for speed hot pursuit 1 eier hot pursuit 2 Menne, spiller moto gp2 praktisk talt hele tiden jeg spiller xbox live, bortsett fra et par rtcw runder nu og da, og det er sykt morsomt... Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Mener du at 1 er bedre enn 2? Det er da helt feil. Alle vet at kan man kjøre lamborghini så er det ultimate. Lambo har best design da. fks nye F50 eller F60 er jo stygg som faen. F40 var grei. Lenke til kommentar
Testo Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Førerkort er det beste....... Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Førerkort er det beste....... Sant, men når man får lyst til og leke carmageddon i virkeligheten er det ikke lange veien til mental sykehuset:) Bare se i sverige Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Mener du at 1 er bedre enn 2?Det er da helt feil. Alle vet at kan man kjøre lamborghini så er det ultimate. Lambo har best design da. fks nye F50 eller F60 er jo stygg som kjøss. F40 var grei. man hadde lamborghini i hot pursuit 1 også, to forskjellige lamborghinier faktisk. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Mener du at 1 er bedre enn 2?Det er da helt feil. Alle vet at kan man kjøre lamborghini så er det ultimate. Lambo har best design da. fks nye F50 eller F60 er jo stygg som kjøss. F40 var grei. man hadde lamborghini i hot pursuit 1 også, to forskjellige lamborghinier faktisk. f i h.. unskyld min surring. kanskje det var 1 jeg har spilt hele tiden da og aldri 2 eren. Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Nascar Racing 2002 er et av de bilspillene jeg liker best, sammen med F12002 (nytt f1 spill fra EA er visst rett rundt hjørnet), NFS 5, TOCA race car driver, og Colin Mc Rae rally 2 og 3 Lenke til kommentar
NuB Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Jeg hører at Colin McRae 3 ikke kan kjøre så høy oppløsning som 1280x1024 (evt 960). Litt kjipt for oss som har lcd-skjerm "låst" til den oppløsningen. Finnes det andre gode bilspill som kan det? Er ikke interessert i biler, så biltyper man kan kjøre osv er ikke så nøye, ei heller überrealisme (men heller ikke Mario-Kart style arcade). Viktigst er gameplay (farts/kjørefølelse) og grafikk. Husker tilbake til mange fine timer med Lotus I og II og ditto for Supercars til Amigaen. Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Jeg mener det beste er det foerste " Need for speed " spillet , tror ikke graffikken gaar hoeyere enn 640 eller 800 men allikevel , det er det med absolut best fartsfoelelse ikke saa arcade som mange av de andre i samme serie og bra naturlige baner . Ved siden av det saa er " Need for speed : Porsche unleashed " veldig bra . ( Noen som vet hvor man kan faa fatt i " Need for speed " naa ?? ) Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Jeg mener det beste er det foerste " Need for speed " spillet , tror ikke graffikken gaar hoeyere enn 640 eller 800 men allikevel , det er det med absolut best fartsfoelelse ikke saa arcade som mange av de andre i samme serie og bra naturlige baner . Ved siden av det saa er " Need for speed : Porsche unleashed " veldig bra . ( Noen som vet hvor man kan faa fatt i " Need for speed " naa ?? ) NFS (1) har gitt meg mange timer med underholdning.. *mimre* Kjørte det med ratt når det var nytt, det var helt rått! Tror faktisk jeg har fått det på en CD som fulgte med et eller annet blad nå for ikke så lenge siden, kommer ikke på hvor. Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Det var faktisk 2 utgaver av det foerste " Need for speed " spillet , det orginale og et som kom en stund etterpaa som var helt likt med noen ekstra baner....mener ogsaa at jeg saa en pakke med tilleggs baner en eller annen gang . Skal uansett proeve aa faa fatt i det , kan det spilles I XP / 2000 eller 98 ? Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Det var faktisk 2 utgaver av det foerste " Need for speed " spillet , det orginale og et som kom en stund etterpaa som var helt likt med noen ekstra baner....mener ogsaa at jeg saa en pakke med tilleggs baner en eller annen gang . Det stemmer det, det kom først i en "vanlig" utgave, så i en "SE-utgave" (Special Edition). Det samme gjaldt også NFS2 (kom vel dessuten i en egen optimalisert 3dfx-utgave tror jeg?). Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 :x har aldri blitt saa skuffet av en oppfoelger som NFS 2 herregud det er daarlige greier synes naa jeg iallefall . " Need for speed " , " Need for speed : Porsche unleashed " og " Need for speed : High stakes " er de jeg synes er bra i serien , men GLEDER meg til det nye NFS spillet kommer da blir det gate-racing Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Det var faktisk 2 utgaver av det foerste " Need for speed " spillet , det orginale og et som kom en stund etterpaa som var helt likt med noen ekstra baner....mener ogsaa at jeg saa en pakke med tilleggs baner en eller annen gang . Det stemmer det, det kom først i en "vanlig" utgave, så i en "SE-utgave" (Special Edition). Det samme gjaldt også NFS2 (kom vel dessuten i en egen optimalisert 3dfx-utgave tror jeg?). Stemmer det Vodoo2 forever! Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 ligg unna toca. nå kommer f199-02 og jeg tipper det blir bra. ellers får du sikkert f1 2002 til billig penge, og til det spillet finns det en del gromme mods. tror at de fleste eller alle er på bane - ikke sånn som NFS spillene med trafikk og slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå