ttt Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 er det nokon som veit om eit bra bilspill på PC?? Lenke til kommentar
TST Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 ttt: Fint om du er litt nøyere i grammatikken når du skriver overskrifter fremover. Det tar ikke mye tid å se opp på skjermen for å finne ut at du har skrevet "nra bilspill". Lenke til kommentar
ttt Skrevet 17. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2003 Midtown Madness 1/2 absolutt.. men eg har begge to men kjem 3 på pc?? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 17. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2003 ttt: Fint om du er litt nøyere i grammatikken når du skriver overskrifter fremover. Det tar ikke mye tid å se opp på skjermen for å finne ut at du har skrevet "nra bilspill". beklager det.. gjekk litt for fort.. Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 TOCA Race Driver. Tror det er det beste bilspillet jeg har spillt. Lenke til kommentar
Kris27 Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 er det nokon som veit om eit bra bilspill på PC?? Hva er du hypp på, arcade eller realisme? Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Need for speed hot pursuit (1), artigere bil spill skal du lete lenge etter Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Need for speed hot pursuit (1), artigere bil spill skal du lete lenge etter Microsoft Rallysport Challenge Kanskje ikke morsommere, men jo... Morsommere Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Colin McRae Rally 3 så klart! Lenke til kommentar
skyline Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Grand Turismo 1, 2 og 3!!!!!!! Lenke til kommentar
Haaland Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Grand Turismo 1, 2 og 3!!!!!!! Hadde dei berre vore på PC, så... *drømme* Men til PC er faktisk det beste bilspelet i mine auge eit gratisspel! Det heiter ganske enkelt Racer, og er hyperrealistisk (i alle fall til bilen lettar, då landar han så å seia aldri...). I utgangspunktet inneheld det berre ein bil og ein bane, men på Racer-Xtreme er det haugevis av både bilar og banar for nedlasting. Prøv det! PS: Særleg vil eg anbefala banen "Early fall in Norway" og bilen Toyota MR2 Turbo... Svært god kombinasjon! Lenke til kommentar
Exolar Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 toca race driver,er vel det beste bilspillet til pc nå. desverre er det ikke så mye og velge på,need for speed serien er jo også bra.synes n.f.s 5 er best.formel 1 2002 er jo ok. colin rally 3 er vel ute nå(tror jeg)prøvde demoen,men ble ikke helt overbevist. Lenke til kommentar
starfish Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 RalliSport Challenge er veldig gøy. Lenke til kommentar
Yallis Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Midtown Madness 1/2 absolutt.. men eg har begge to men kjem 3 på pc?? jepp! ikke offisielt enda, men sikre kilder internt i ms og dice har bekreftet det. Jeg anbefaler MM1/2, Stunts, Iron Man (eller hva det nå het) og Castrol Racing. Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 "]Colin McRae Rally 3 så klart! Fikk det idag... Dritbra Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Rally Trophy er nok en av mine desiderte favoritter både på grunn av at det er et litt annerledes spill (Rally på 70-tallet med datidens biler) men også fordi det har meget bra grafikk, er ekstremt spillbart og kjørefølelsen er nogenlunde realistisk (vel, jeg har aldri kjørt rally, men jeg har da humpa rundt i bil i over 10 år...). http://www.rallytrophy.com Sitat fra GameSpot: "... Rally Trophy is a remarkably realistic rally racing game that looks amazing--the game's car models look outstanding, and its environmental effects are top-notch. It was a very competitive year for PC driving games, but Rally Trophy's unusual premise and its exhilarating seat-of-your-pants racing puts it over the top... " Ellers er det få spill som slår eye-candyen til Rallisport Challenge på PC selv om selve spillet er litt vel arcade-aktig. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 nfs hot persuit2. Der kan du kjøre lambourghini diablo og murchiolago. desverre ikke countach skreiv det sikkert ikke riktig. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 nfs hot persuit2.Der kan du kjøre lambourghini diablo og murchiolago. desverre ikke countach skreiv det sikkert ikke riktig. Enig. Sega rally 2 er også litt bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå