Ayreon1 Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Hei. Jeg vurderer å kjøpe følgende hovedkort: MSI 875P NEO-FIS2R Når jeg leser om produktet på MSI sine hjemmesider så står det oppgitt en del tilbehør (optional) helt nederst på siden. Dette er blant annet: - D Bracket 2 - Round ATA cable - SATA kabler - SPDIF Brachet Noen som vet om dette følger med ved kjøp av dette kortet hos f.eks. PSData? Link til produkt: http://www.msi.com.tw/program/products/mai...4&MODEL=MS-6758 Lenke til kommentar
AMDturbo Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Hei. Jeg vurderer å kjøpe følgende hovedkort: MSI 875P NEO-FIS2R Når jeg leser om produktet på MSI sine hjemmesider så står det oppgitt en del tilbehør (optional) helt nederst på siden. Dette er blant annet: - D Bracket 2 - Round ATA cable - SATA kabler - SPDIF Brachet Noen som vet om dette følger med ved kjøp av dette kortet hos f.eks. PSData? Enkleste er vel å spørre på PSdata tror du ikke?? AMDturbo Lenke til kommentar
Ayreon1 Skrevet 17. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2003 Enkleste er vel å spørre på PSdata tror du ikke?? AMDturbo Tja... Dersom ingen her har et kjapt svar da... Lenke til kommentar
Zink Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Enkleste er vel å spørre på PSdata tror du ikke?? AMDturbo Tja... Dersom ingen her har et kjapt svar da... 2,26 kg er den tyngste hk-pakka jeg har sett til nå, men enig, man får jo lite info om nøyaktig hva som er med ( http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...10&p=34590&s=fp http://www.pcstats.com/articleview.cfm?articleID=1402 ): Rounded IDE ATA100 Cable 4x Serial ATA Cables FDD Cable 2x Molex/4 Serial ATA Power Driver CD Serial ATA Floppy Driver RAID Driver Floppy User Manual Serial ATA Manual MSI Super Pack Software Optical Audio Bracket USB Bracket IEEE 1394 Bracket --- Lenke til kommentar
Npt Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 pass på! s-ata kabler ser mistenkelig ut som ledningssamlere. jeg gikk i en uke og trodde jeg måtte skaffa s-ata kabel pga det:P Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 pass på! s-ata kabler ser mistenkelig ut som ledningssamlere. jeg gikk i en uke og trodde jeg måtte skaffa s-ata kabel pga det:P Var dette seriøst? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Hei. Jeg vurderer å kjøpe følgende hovedkort: MSI 875P NEO-FIS2R Når jeg leser om produktet på MSI sine hjemmesider så står det oppgitt en del tilbehør (optional) helt nederst på siden. Dette er blant annet: - D Bracket 2 - Round ATA cable - SATA kabler - SPDIF Brachet Noen som vet om dette følger med ved kjøp av dette kortet hos f.eks. PSData? Link til produkt: http://www.msi.com.tw/program/products/mai...4&MODEL=MS-6758 JADA ALT FØLGER MED: 4 sata kabler+ strømkabler til 4 disker, D bracket, runde kabler, ja alt. I tillegg følger det med en ekstra cd med mye snaks Lenke til kommentar
Zink Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Noen som vet om dette følger med ved kjøp av dette kortet hos f.eks. PSData? Uansett hvor du kjøper kortet, så er 865PE Neo2-FIS2R inklusiv: [GbE LAN, IEEE 1394, Serial ATA(SB), Ultra/Serial ATA RAID(Promise)] - d.v.s. den best utstyrte utgaven inkl. alle 'optionals'.. Lenke til kommentar
Ayreon1 Skrevet 17. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2003 Takker alle som har svart! Det blir nok det kortet ja! Jeg gleder meg til 7. juli, da får jeg feriepenger! :smile: Og da skal varene ligge å vente på posten! Lenke til kommentar
Zink Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Stussa litt på denne beta-Biosen ?: Her beta 1.33 : Adjust memory default timing -Fixed CPU ratio can't go over 23x Special note This BIOS is for test purpose only. This BIOS will be removed upon the official release of 1.3 BIOS, Lenke til kommentar
Npt Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 pass på! s-ata kabler ser mistenkelig ut som ledningssamlere. jeg gikk i en uke og trodde jeg måtte skaffa s-ata kabel pga det:P Var dette seriøst? det er seriøst. klippet fra tlf samtale : "erru sikker på at du ikke har kablene?" "ja, det eneste var noen oransje ledningssamlere" "ehh, det ekke ledningssamlere" "jo det er det ve.. ehh takk!" Lenke til kommentar
Ayreon1 Skrevet 18. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2003 Til Snekker'n Jeg ser at Back Panel til dette hovedkortet har bl.a. seks USB ports og stående lyd-kontakter. :o Fikk det nye kabinettet mitt i dag (SkyHawk 5619) og der passer ikke dette sammen med MSI hovedkortet. Denne har kun to USB og liggende lyd-kontakter. Følger det med en ny Back Panel inset eller er det mulig å kjøpe slikt en annen plass? Lenke til kommentar
Vyper Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Til Snekker'n Jeg ser at Back Panel til dette hovedkortet har bl.a. seks USB ports og stående lyd-kontakter. :o Fikk det nye kabinettet mitt i dag (SkyHawk 5619) og der passer ikke dette sammen med MSI hovedkortet. Denne har kun to USB og liggende lyd-kontakter. Følger det med en ny Back Panel inset eller er det mulig å kjøpe slikt en annen plass? Følger nok med nytt back panel insert. Var i vertfall det med mitt Abit kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå