Gå til innhold

Xbox 360 - Hvordan se XviD?

RetoZ

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har et lite problem.

Hvordan ser jeg .xvid på xboxen?

Jeg prøvde å legge det inn i Windows media center, og kjøre det derifra - men da kommer det bare opp bufring, også blir skjermen grå/svart og jeg må gå ut av hele programmet. Men hvis jeg ser en film som er .avi, så fungerer det helt utmerket.

Noen som vet hva jeg må gjøre, uten å convertere filmen? :)

- RetoZ

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

Jeg har et lite problem.

Hvordan ser jeg .xvid på xboxen?

Jeg prøvde å legge det inn i Windows media center, og kjøre det derifra - men da kommer det bare opp bufring, også blir skjermen grå/svart og jeg må gå ut av hele programmet. Men hvis jeg ser en film som er .avi, så fungerer det helt utmerket.

Noen som vet hva jeg må gjøre, uten å convertere filmen? :)

- RetoZ

(jeg har ingen mulighet for å kopiere/lime inn på denne pcen.)

gå til google

søk på: divx.com xbox360 mkv

legg inn det og les litt om det, så skal det fungere utmerket. også med 64bits os.

Lenke til kommentar

Da fungerte det! :)

Men så kom der et annet problem, når jeg starter divx filen på pcen - så kommer teksten jeg la med. Mens når jeg starter den på xboxen så kommer den ikke, jeg har prøvd å aktivere subtitles med der står "Action not available"

Jeg har "merget" en .avi fil og en .srt fil til en .divx fil.

Lenke til kommentar

Hum? Tid ble divx en filtype? Det er jo en codec?

tja, "for en stund siden" :)

DivX 6 expanded the scope of DivX from including just a codec and a player by adding an optional media container format called "DivX Media Format" ("DMF")[11] (with a .divx extension) that includes support for the following DVD-Video and VOB container like features. This media container format is used for the MPEG-4 Part 2 codec.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...