xenox Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 Jeg har noen problemer med å sette på alle lednignene fra kabinettet på hovedkortet! Noen som kan hjelpe meg? Det er et Abit kt7a hovedkort, og et Aashima Big tower ATX WTY-600 - Kabinett m/300W Power. Hva skal jeg gjøre? Noen som kan hjelpe?? Lenke til kommentar
yngvej Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 Den største pluggen du finner fra strømforsyningen skal på hovedkortet. Det kan også være en tynn ledning fra vifte på PSU som skal kobles til hovedkortet for å detektere turtall på PSU viften.(Fan 3) Når det gjelder småkontaktene for HDD LED, av/på, reset... så er det bare en måte. Følg manualen. Vanligvis er kablene i kabinettet merket, hvis ikke må du følge dem og se hvor de ender. Hvis du ikke har manualen kan du laste den ned fra ABIT Fra PSU vil du normalt ha en del kabler til overs som ikke passer på hovedkort og heller ikke på disker eller diskettstasjoner. Disse kveiler du bare sammen og legger til side, de er beregnet for andre hovedkort. Yngve Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 Pleier oxo å stå på kortet hva som er hva. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå