Brasme Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Hei Har du "Windows 7 Home" (uansett versjon)? Jeg slettet alle filer under c:\windows\winsxs\backup NB! Om du er i tvil om dette er trygt - se sist. Trenger din hjelp til å: - åpne kommandovindu (start->run->"cmd") - liste innhold av \windows\winsxs\backup ved å: cd \windows\winsxs\backup dir > c:\winsxs-backup.txt Denne blir stor (1/2 MB eller større), så send meg en PM så sender jeg deg min mail addresse. NB! winsxs er windows update "cache", og backup katalogen er visst ikke "backup", men nødvendige systemfiler. Jeg må regenerere tomme filer "type nul > <fil>" for at windows 7 skal fungere normalt igjen. NB! Du behøver ikke være redd for å ødelegge noe (det er ikke mulig å slette/endre noe under denne katalogen hvis du ikke er litt hacker av natur...) Takk... Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Winsxs er ikke windows update "cache" som du sier men faktisk en mappe som inneholder såkalte side by side assemblyies slik at du at man kan gjøre dll filer med forskjellige versjoner samtidig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå