Gå til innhold

Sove naken, er jeg unormal? :p

Nidaroo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men nå er det sånn at klær er vel noe vi har brukt de siste hundrede årene. Vil ikke tro at det være rare klærne de brukte på 1000-talet. Var vel mer bøte da. At både spenen og jura hang ut, er vel ikke til å se bort i fra. :p

Lenke til kommentar

Klær har alltid vært til for å varme oss, ser vi tilbake så brukte mennesker dyreskinn for å holde varmen. Naturlig nok.

Hehe, tenk om folk hadde gått med både "spenen og jura" hengende ut idag da.. Eller, vent, kanskje ikke, mye fælt der ute også!

Lenke til kommentar

Mye fælt ja. Men verden har sett være. Som man kan se på gamle fotografier fra kvinner, så var kvinnene mer mannlige tidligere. Vil si mannfolka var mer menn før, og kvinnene var mer "mann i huset"..

Hadde vært artig å levd for 300 år siden. Sett hvordan folka så ut. Som jeg ser på bildene, så er tipp-tipp-tipp oldemor ganske mannlig :ohmy:

Lenke til kommentar

Å sove naken er konge :)

Å bekymre seg for at brannmenn skal se deg naken om det brenner er noe tullet. For det første så har du nok helt andre ting som første prioritet når flammene står rundt deg. For det andre kan det jo gjerne være et brannvesen av det motsatte kjønn som blir veldig imponert også blir det, unnskyld ordspillet, en heit affære :D

Jeg tror heller ikke brannmenn/brannkvinner(:p) Bryr seg så veldig heller, de har nok sett det mange ganger, da det ikke alltid bare er branner de rykker ut til også. :)

Lenke til kommentar

Jeg sover alltid på magen omtrent, om omstendighetene tillater. Om jeg sover med kroppen ned naken, tør jeg ikke å tenke på hvor vondt det gjør om morgenen om jeg ligger rett på madrassen..

Bokseren er veldig fin til å guide og rette ut ting så man ikke får det dit man ikke vil ha det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...