Gå til innhold

Sove naken, er jeg unormal? :p

Nidaroo

Anbefalte innlegg

Jeg sover naken, om jeg ikke må ha på noe hvis jeg f.eks sover borte. Da blir det i så fall bare en truse, jeg pleier å dekke til puppene med en arm når jeg ikke sover hjemme (dette vet jeg fordi jeg våkner "tildekt" og andre har fortalt meg at jeg alltid dekker puppene når jeg sover). :p

Jeg har også fått samboeren min til å sove naken! Han sverget til bokseren, men nå som han er vant til å sove naken vil han slippe bokseren. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mhm... Dette må jeg prøve, lufta testiklene høres digg ut. Kjedelig om jeg skulle ha mareritt og pissa på hele dyna da, er ikke bare bare å overbevise mamma at det var katta.

Kort referat:

Fra første sekund jeg tok av meg bokseren føltes det ut som jeg hadde glemt noe, noe som ga meg en merkelig og ekkel følelse. Det var digg å lufte ballene, men litt ubehagelig med kjeppen. Tok på meg bokseren de siste tre timene jeg sov for å slippe denne merkelige følelsen :new_woot:

Lenke til kommentar

Det er faktisk svært usunt for oss menn å ikke "gjøre det du gjør". Testiklene trenger luft og å bli nedsenket for avkjøling.

Når du kjem med kjelder skal eg tru deg.

Jeg finner det noget snodig at du krever kilder her, men shit au.. la gå. Ikke alle var på skolen under seksualundervisningen og i alle naturfagstimene.

(Hadde selv 80 dager fravær i 8. klasse, så "no phun intended.")

Det er en grunn til at trangt undertøy og pølseskinnsbukser er frarådet ifb. forplantning.

http://www.fertility.no/concern/Understanding_Fertility/Sperm_Production.jsp

At familiejuvelene henger såpass utsatt til på utsiden istedenfor godt beskyttet mellom hofteben er ingen tilfeldighet. Det er svært lite (ingenting?) som overlates tilfeldighetene når det gjelder anatomien til en hvilken som helst organisme.

Da ser vi selvsagt bort fra spontane mutasjoner :)

Det beste hadde selvsagt vært om juvelene hadde klart jobben ved 37.5c, men mennesket som art er som en nyfødt å regne i forhold til andre arter. Om vi får en del tusen år til på nakken, så er det ikke usannsynlig at det problemet er løst.

Lenke til kommentar

Hehe, har seg sånn at jeg har til vane av å sove helt naken, er noe jeg har gjort periodevis en stund. Er jeg unormal eller ikke? Grunnen til at jeg gjør det, er jo fordi det er såå godt.

Kanskje ikke så lurt, hvis det ender med at brannvesenet stormer rommet en gang det som ikke bør skjer, skjer? tongue.gif

En kompis av meg hadde innbrudd for et par uker siden. De gikk inn soveromsvinduet hans og stjal blandt annet mobilen som lå på hodeputa ved siden av.

Tipper dette ikke er første gang de går inn et soveromsvindu. De har sikkert sett noen naken rumper før- hehe.

Lenke til kommentar

Ja vi er jo alle like under kledene. Å se rumpe er vel ikke noe nytt. Ser jeg hver dag. Men så er nå ikke innbruddstyvene tamme heller da tongue.gif

lol

Men for å dra strikken litt langt her... Han lå naken der. Det var varmt, hadde sparket av seg dyna. Lå på ryggen... Tyvene velger å teste ut kameraet på sin "nye mobil"... *bam* nakenbilder rett ut på nettet. hehe

Lenke til kommentar

Ja vi er jo alle like under kledene. Å se rumpe er vel ikke noe nytt. Ser jeg hver dag. Men så er nå ikke innbruddstyvene tamme heller da tongue.gif

lol

Men for å dra strikken litt langt her... Han lå naken der. Det var varmt, hadde sparket av seg dyna. Lå på ryggen... Tyvene velger å teste ut kameraet på sin "nye mobil"... *bam* nakenbilder rett ut på nettet. hehe

hahahaha

Lenke til kommentar

Men nå er det så å si kun mannfolk som går rundt og plyndrer hus. Hadde jeg vært litt på bærtur, dvs. å gå inn i hus og stjele, og sett en pen mannerumpe..Ja, da hadde jeg ikke spart på kruttet.

Hadde lagt meg ned jeg :p

Lenke til kommentar

Men nå er det så å si kun mannfolk som går rundt og plyndrer hus. Hadde jeg vært litt på bærtur, dvs. å gå inn i hus og stjele, og sett en pen mannerumpe..Ja, da hadde jeg ikke spart på kruttet.

Hadde lagt meg ned jeg tongue.gif

Greit, da strekker vi'n litt til.

Det er faktisk DITT soverom de går inn i. De ser din, forhåpentlig vis, snerte og veltrente bak... og tenker at de heller ikke skal spare på kruttet. hehe.

Hva da ? ;)

Lenke til kommentar

Eg har sovet naken så og si kvar natt dei siste ti månedene. Blir bare klamt å ha bokseren på. Kombinèr nytt sengetrekk på naken hud, mens du har tatt ein tablett med magnesiumstilskudd, da kan du ikkje få ein bedre natt, i alle fall som ein kar uten dame;) Og våkne naken med ein Midgardsorm på morningen, fantastisk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...