ListeKlovnen Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Trot dette kommer til å bli en stor tråd Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Dette er en stor tråd Men ingen ny forumkafé. Vær vennlige å hold dere til emnet (å sove naken). Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 I suggest it will be! Neida Etter å sovet naken syns jeg at boksern strammer litt liksom, så det blir ubehagelig. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) jeg sover naken når jeg er hjemme. ikke hos andre eller skoletur. er ikke kult hvis noen skal kødde med deg og tar vek dyna. edit: kan høres litt feil ut Endret 2. juli 2010 av D02 Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 2. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2010 Ja kan høres feil ut, men skjønner problemstillingen din Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) Er ekstremt behagelig å sove naken, og jeg støtter nakenhet generelt. Problemet er bare at det fort kan bli vanskelig å holde fingrene unna fatet, og så blir hele prosessen plutselig svært tidskrevende og ja.. Best å holde klærne på. Er jo ikke sikkert personen som eventuelt ligger i samme sengen ved siden av deg synes det er så kult heller. EDIT: Ja trådstarter, jeg vil tro du er unormal. Endret 2. juli 2010 av Sitronsaft Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 2. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2010 Haha, y first.. Nice one.. Liker den Lenke til kommentar
Error Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Har de siste månedene begynt å sove naken. Startet vel med at jeg var tom for boksere, men nå gjør jeg det nesten hver natt. Det er definitivt det mest behagelige! Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 2. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2010 Men når vi er inne på det, er det mest menn som sover naken? Jeg sover som sagt uten bh hver natt, men nå mente jeg det mer statlige.. Trusa er på hylla iallefall Lenke til kommentar
Error Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) Tror vel heller at det er mest menn som er inne på diskusjon.no. Kan jo være at flere menn sover nakne enn kvinner, men du burde ikke ta statistikken her inne hvis du leter etter man/kvinne-forholdet for god fisk. Endret 2. juli 2010 av SirCirdan 1 Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Lo godt av første setningen i innlegget ditt SirCirdan. So true.. Jeg tror flere gutter sover naken enn jenter. Hvorfor? 1# Guttar har ett privatområde, jenter har to. Vi snakker altså om antall plagg. Det skal mindre til før en gutt er naken enn en jente. 2# Gutter er mer care tror jeg. 3# Kan sikkert være ubehagelig for jenten å "skrape" brystvortene langs dynen/lakenet, og det kan svekke tilliten å kjenne brystene henge nedover siden om man har hengepupper og ligger på ryggen. Kan sikkert også være ubehagelig å få dynen inn i sprekker osv. Ja. 4# Tror mange jenter har en irrasjonell frykt for å bli voldtatt, sett på gjennom vinduene av folk som sitter i trærne utenfor og slike ting, som fører til at de unngår å være naken mer enn nødvendig. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 2. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2010 Det du tilføyer der er på rent teknisk sett gjetting. Av alle punktene du framhever, gjør det behagelig. Selvfølgelig med elefant pupper, hengende og som kan være er det muligens ubehag. Men men Bare det å sove uten bh er jo som å få en svær kjepp gjennom livet.. Niiiice Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Jeg får vel være den første; Nei, jeg syntes ikke det er spesielt godt å sove naken. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 2. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2010 For oss kvinner er det vel igrunn nesten det samme, foruten bh da.. Men for gutta må det jo være litt spesielt når både kuler og stokk henger overalt Lenke til kommentar
Molbo Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Men for gutta må det jo være litt spesielt når både kuler og stokk henger overalt Det er helt rett. Sove naken er forjævlig. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Jeg er nødt til å sove naken. Bokseren er ikke stor nok til å beholde min enorme penis. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Men for gutta må det jo være litt spesielt når både kuler og stokk henger overalt Det er helt rett. Sove naken er forjævlig. Egentlig ikke. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Hehe, har seg sånn at jeg har til vane av å sove helt naken, er noe jeg har gjort periodevis en stund. Er jeg unormal eller ikke? Grunnen til at jeg gjør det, er jo fordi det er såå godt. Kanskje ikke så lurt, hvis det ender med at brannvesenet stormer rommet en gang det som ikke bør skjer, skjer? Jeg sliter med å få sove hvis jeg ikke kan sove naken, men i enkelte situasjoner så sover jeg med boxeren på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå