Nidaroo Skrevet 30. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2010 Kjedelig å måtte dra langt for å få mat, og sivilisasjon.. Da tilegner man seg området, lever av det øya har å tilby. Rart å tenke på hvordan mennesket/apa var i steinalderen/middelalderen. Når jeg tenker på hvordan folket var da, ser jeg for meg at de satt å hugget på steiner.. lol... Jeg sier det, hadde de stått opp idag, hadde de lagt seg ned igjen Lenke til kommentar
nnys Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Noen ganger velger jeg å sove naken, og det er deilig. Dessuten er det vanlig å sove naken etter sex og, så nei, du er ikke "unormal". Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Har sovet naken siden jeg var 12. Utenom når jeg er på besøk hos andre da. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) Flott at ei jente fra internettet opplyste oss om at hun bruker både og sove naken og vandre naken hjemme med veninner. Endret 1. juli 2010 av Cpt Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Keep that in mind, Cpt. 4 Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2010 Loliz Bare mannekjerringer Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) Mhm... Endret 30. april 2016 av U1ven 1 Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2010 Mhm... Dette må jeg prøve, lufta testiklene høres digg ut. Kjedelig om jeg skulle ha mareritt og pissa på hele dyna da, er ikke bare bare å overbevise mamma at det var katta. Om man tisser med eller uten boxer/truse gjør vel samme skaden i den forstand? Jaja, nå vet jeg ikke om det brukes mye manneinnlegg eller ikke Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Egentlig, alt det viktig her i livet gjør vi nakne: Blir født Har sex dør Dør du naken? Det er faktisk svært usunt for oss menn å ikke "gjøre det du gjør". Testiklene trenger luft og å bli nedsenket for avkjøling. Når du kjem med kjelder skal eg tru deg. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Når det gjelder storegutt tar man ingen sjanser. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Bare ikke gå naken med bikkja i huset. Snakker ikke om erfaringer. 2 Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Skjønner ikke hva som er så ille med å sove naken? Jeg sover naken, og det gjør jeg fordi jeg synes det er godt Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Skjønner ikke hva som er så ille med å sove naken? Jeg sover naken, og det gjør jeg fordi jeg synes det er godt Kven har sagt det er ille? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Sove naken er jo uten tvil det beste. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2010 Hvis man har sin kjære ved siden av, er det jo enda bedre å føle hverandre Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Seff. Sove naken med det motsatte kjønn er jo enda bedre. Raskere vei til godsakene da. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2010 HØ HØ! Det var pirrende, riiight? Seff. Sove naken med det motsatte kjønn er jo enda bedre. Raskere vei til godsakene da. Hehe, tok meg på kornet der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå