Nidaroo Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Hehe, har seg sånn at jeg har til vane av å sove helt naken, er noe jeg har gjort periodevis en stund. Er jeg unormal eller ikke? Grunnen til at jeg gjør det, er jo fordi det er såå godt. Kanskje ikke så lurt, hvis det ender med at brannvesenet stormer rommet en gang det som ikke bør skjer, skjer? 3 Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Trur det er veldig normalt å sove naken, selv elsker jeg å gjøre det. Og hvis det en gang begynner å brenne, og brannvesenet stormer inn og redder deg så trur jeg ikke du skal bry deg så mye om hva du har på deg:) Det er nok ikke det viktigste i den situasjonen:P Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 30. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2010 Haha, neida.. Men så da er det flere som sover i bare pelsen ja Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Å sove naken er konge Å bekymre seg for at brannmenn skal se deg naken om det brenner er noe tullet. For det første så har du nok helt andre ting som første prioritet når flammene står rundt deg. For det andre kan det jo gjerne være et brannvesen av det motsatte kjønn som blir veldig imponert også blir det, unnskyld ordspillet, en heit affære 7 Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 30. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2010 Hehe, det med brannmenna var bare et rent eksempel. Ikke det jeg bekymrer meg for da, men måtte bare tilføye noe Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 ja jeg elsker å sove naken. Herlig det Eneste problemet er at jeg forsatt bor hjemme, og moren min pleier å sjekke innom meg før hun går på jobb. Blitt flaut det vist jeg ligger meg stumpen ute, eller har skubba dynen vekk fra meg Men, når jeg er alene hjemme blir det nakensoving. Er fint egentlig å bare tafse rundt i huset og lage mat naken og Bare ikke stek noe når du er naken, smøret kan sprute og det gjør vondt. 2 Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 @Andre Sover hjemme selv, og drøyer som oftest nakensovinga til jeg er aleine hjemme. Har for vane å sparke bort dyna:P Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Vi ble født nakne og vi går til jorden naken (mange i vertfall), det skulle da bare mange at vi ikke dusjet nakne, spiste mat nakne og ikke minst sov nakne. Ha god samvittighet og kos deg Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 30. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2010 Haha.. Ja kanskje ikke så tøft å våkne med dyna utfor senga, med mor i døra Jeg og har mine dager hvor jeg vandrer naken rundt. Jeg opplevde engang at naboen stod utfor vinduet i det jeg og ei venninne halv fulle vandret rundt nakne. Hadde vært godt å vært på en sydhavsøy i noen måneder, og bare trasket rundt naked. Det hadde vært godt. 2 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Det hadde vært litt deilig ja Du er jente ja? Ring meg om du planlegger noe da 2 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Kanskje ikke så lurt, hvis det ender med at brannvesenet stormer rommet en gang det som ikke bør skjer, skjer? Jeg tror brannmenn har sett verre! En "løsning" på dette "problemet" er jo å ha en morgenkåpe eller lignende lett tilgjengelig fra sengekanten. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Vet ikke hvorfor, men jeg føler et ubehag ved å sove naken. Akkurat som det er litt perverst eller "galt". Men det er vanvittig behagelig. Pleier alltid, med vilje, å unngå å ta på meg bokseren etter jeg har pult. Sove naken er noe av det gode med "en hyrdestund". Problemet med at det kan komme brannmenn inn er at alle de kommer til å få dårlig selvtillit Hovedgrunnen er vel at hvis min mor skulle komme innom på vei til jobb e.l. er det kjipt hvis brødet har funnet veien ut... Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Haha, har tenkt samme tankene selv Nidaroo! En hel øy for seg selv, uten andre (en kjære kan jo kanskje være med?), masse mat og lite klær Egentlig, alt det viktig her i livet gjør vi nakne: Blir født Har sex dør 1 Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 30. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2010 Hehehe, vi kommer alene, formerer oss og forlater denne stien alene Gud for et styr dette livet egentlig er. Men når man ser på filmer fra øde øyer, så får det iallefall meg til å smelte Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Fjern alle giftige/skumle dyr som kan drepe en så er det ikke så dumt hmm.. kanskje det er slik jeg skal legge ferien min neste år? Til en øde øy med en leid seilbåt... Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Kjedelig å måtte dra langt for å få mat, og sivilisasjon.. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Det er faktisk svært usunt for oss menn å ikke "gjøre det du gjør". Testiklene trenger luft og å bli nedsenket for avkjøling. Jeg sover alltid naken, men jeg har ennå ikke begynt å bade naken. Føler at man må nærme seg 50 år for å gjøre det ........ Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Er nå ikke unormalt og sove naken. Har nå selv sprunget gjennom huset naken etter den helvetes brann alarm som meinte det brann på kjøkkenet og gaulet som en annen gjøk. Da var vel hele familien nede uten brutteren som kan sove gjennom alt... Skal love deg at når ting brann alarmen går av, glømmer du fort om du har kled eller ikke på deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå