Kaarerekanraadi Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Asle Toje får visstnok ikke jobb innen norske forskningsmiljøer fordi han har meninger som knyttes opp mot høyresiden og også Fremskrittspartiet. Dette er hva jeg har sagt i alle år: Et medlemskap i AUF kan vise seg å være en svært god investering i det landet her........ http://e24.no/kommentar/e24-kommentar/article3712979.ece P.S En kommentar hos E24 virker tilsynelatende å være fra en innsider: Saken er verre enn hva EØ skisserer. For to år siden søkte Toje en jobb på Nupi. Det var 2 søkere. Ham selv og Nina Græger, som har eksakt samme politiske rolle som ham- men i Ap. Toje ble innstilt som nummer 1. Græger fikk jobben. Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Synd og kjipt at sånt skjer, men når man er offentlig med meningene sine så er det klart at folk dømmer deg på bakgrunn av det, på godt og vondt. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2010 Om jeg søker jobb i SSB , men har vært med i Konservativ Ungdom. Vil jeg da ha en sjanse mot en kvinnelig studine med Attac medlemskap? I think NOT! Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Jeg syns den artikkelen fremla usedvanlig lite holdbart. Ingen dokumentasjon i det hele tatt på at det var grunnen til at han ikke fikk jobb, og ingen villighet til å utforske andre muligheter. Kanskje Toje rett og slett er en drittsekk det ikke går ann å jobbe med? 1 Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Det er trist viss det er slik. Jeg har dog tilgode å se noen beviser på om dette stemmer. Foreløpig så får det bli påstander fra en samfunnsdebattant. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Jeg syns den artikkelen fremla usedvanlig lite holdbart. Ingen dokumentasjon i det hele tatt på at det var grunnen til at han ikke fikk jobb, og ingen villighet til å utforske andre muligheter. Kanskje Toje rett og slett er en drittsekk det ikke går ann å jobbe med? Strengt tatt så var det en subjektiv kommentar skrevet av Elin Ørjasæter. Enig med deg, lite dokumentasjon og mye spekulasjon. Kaarerekanraadi: Meg bekjent jobber lederen for DLF i SSB, man trenger altså på ingen måte å ha partiboka i orden der i gården. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå